آتش زدن درخت در یکی از خیابان های پایتخت+فیلم

آتش زدن درخت در یکی از خیابان های پایتخت برای دومین بار است که اتفاق می افتد خوشبختانه هر بار با اقدام به موقع آتش نشانی خاموش می شود.

به گزارش خبرنگار  حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آلایندگی خودروها، قطع درختان، آلودگی هوا و هزار و یک دلیل دیگر باعث شده تا نفس های تهران به شماره بیفتد و در برخی روزها حتی شاخص آلایندگی، تهران را به کما ببرد.

حال ناخوش تهران در سایه مرگ تدریجی فضای سبز روز به روز وخیم تر می شود و در کنار تمام وعده و وعید های مسئولان ، تنها نسخه طبیعی برای درمان این درد گسترش فضای سبز و درختکاری است.

15 اسفند ماه نیز که روز درختکاری است از چند سال گذشته مورد توجه مسئولان قرارگرفته و برای نهادینه کردن این فرهنگ به میدان آمده اند.

شهرداری تهران چند روز زودتر به استقبال مراسم درختکاری رفته و جایگزینی درختان آفت زده را از امروز کلید زده تا با احیای درختان بخش کوچکی از معضل آلودگی پایتخت برطرف شود.در حالی که امروز خبرها در گوشه ای از شهر حکایت از جان بخشیدن دوباره به شهر و تنفس دوباره درختان می داد اما در گوشه ای دیگر از شهر عکس آتش زدن  از سوی برخی افراد  دلمان را به درد آورد.

براساس گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ آتش زدن درخت توسط برخی افراد برای دومین بار است که اتفاق می افتد و هر بار با اقدام به موقع آتش نشانی خاموش می شود.

در شهری که درخت حکم کیمیا را دارد باید برای حفظ آن کمی بیشتر دقت کرد.

 

 

 

 
 
 انتهای پیام/
 

آتش گرفتن درخت در پایتخت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
خب معلومه که همسایه ها آتیش زدن میخوان مزاحم کوچه شونو از بین ببرن
آخرین اخبار