ورناصری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تقاضای مرغداران برای دریافت نهاده‌های یارانه‌ای افزایش یافت

یک مقام مسئول گفت: با توجه به تفاوت بالای قیمت کنجاله سویا یارانه‌ای با بازار آزاد، تقاضای مرغداران برای دریافت نهاده‌های یارانه‌ای افزایش یافته است.

تقاضای مرغداران برای دریافت نهاده های یارانه ای افزایش یافتحمید ورناصری مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت توزیع نهاده‌های دامی اظهار کرد: شرکت پشتیبانی امور دام به اتحادیه مرغداران گوشتی، مرغ تخم گذار و دامداران اعلام کرده که در صورت تقاضا اقدام به توزیع هر کیلو کنجاله سویا با نرخ یارانه ای هزار و 650 تومان در بازار خواهد کرد.

به گفته وی؛ با توجه به فاصله زیاد قیمت کنجاله سویا یارانه ای با بازار آزاد، استقبال مرغداران بسیار قابل توجه بود که بنابر وظیفه حمایتی که بر عهده دولت ، توزیع نهاده ها در حال انجام است.

ورناصری با اشاره به اینکه محدودیتی در توزیع نهاده های دامی وجود ندارد، افزود: اگرچه شرکت پشتیبانی توزیع نهاده‌های دامی را در هیچ برهه زمانی متوقف نکرده است، اما در صورت نوسان قیمت نهاده ها در بازار ، تقاضا مرغداران برای دریافت نهاده های یارانه ای افزایش می یابد.

محدودیتی در توزیع توزیع تخم مرغ وجود ندارد

این مقام مسئول در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به آخرین وضعیت توزیع گوشت قرمز در بازار بیان کرد: هم اکنون توزیع گوشت گوسفندی تازه به صورت لاشه در حال عرضه است که این امر ثبات قیمت در بازار را به همراه دارد.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام با بیان اینکه محدودیتی در توزیع تخم مرغ وجود ندارد، افزود: با توجه به شیوع آنفلوانزا حاد پرندگان، پشتیبانی امور دام در کنار بخش خصوصی اقدام به واردات و توزیع گسترده تخم مرغ در تهران و سایر استان ها کرد.

وی نرخ هر کیلو لاشه  وارداتی تازه گوسفندی 33 هزار تومان اعلام کرد و افزود: با توجه به وضعیت مساعد بازار، قیمت گوشت برزیلی هنوز برای مصرف کننده نهایی اعلام نشده است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار