کدخدایی در نشست خبری:

احمدی‌نژاد مطالبش درباره شورای نگهبان را مستند اعلام کند/ در مورد رجل سیاسی هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم

سخنگوی شورای نگهبان گفت: جلساتی برای تعریف رجل سیاسی ادامه دارد اما هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم.

نشست خبری کدخداییبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در نشست امروز (شنبه 12 اسفند) خود با اصحاب رسانه در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر اینکه برخی اعلام کرده‌اند برای اجرای عدالت در کشور باید اصلاح نظام نظارتی و انتخاباتی صورت بگیرد تا افراد به جای ترس از شورای نگهبان یا وزارت اطلاعات از خدا بترسند، با مزاح گفت: در صورت اصلاح قانون اگر نیاز باشد ما هم مشکلی نداریم.

وی ادامه داد: بر اساس قانون مسئولیت نظارت بر انتخابات بر عهده شورای نگهبان است و ما تنها اجراکننده هستیم، لذا اگر این موضوع از طریق طرح یا لایحه بخواهد تغییر کند، شورای نگهبان هم بحثی ندارد.

کدخدایی در پاسخ به سوالی درباره نامه احمدی نژاد به مقام معظم رهبری درباره شورای نگهبان هم اظهار کرد: اقدامات شورای نگهبان تنها بر اساس اصول قانون اساسی و در چارچوب قانون است.

سخنگوی شورای نگهبان ادامه داد: اگر شخصی مطلبی دارد می‌تواند آن را به صورت مستند اعلام کند، شایسته کشور نیست که مطالبی در عرصه سیاسی اینگونه اعلام شود.

وی همچنین با اشاره به بحث تعریف رجل سیاسی در شورای نگهبان هم بیان کرد: امکان دارد زمانی برای ارائه جمع‌بندی تعریف رجل سیاسی اعلام شود اما وقتی که در این زمان این تعریف اعلام نشد ما باید چه کنیم؟

کدخدایی تصریح کرد: هنوز تعریف رجل سیاسی در دستور کار ما قرار دارد ولی به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم. اما به جمع‌بندی نهایی نرسیدن به معنای تلاش نکردن ما نیست، ما در کارگروهی که در مجلس برای این موضوع وجود دارد به نشست‌های خود ادامه می‌دهیم.

سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بر اساس اعلام دولت تدوین لایحه جامع انتخابات به پایان رسیده، آیا شما با آنها در این زمینه همکاری داشته‌اید یا خیر گفت: شورای نگهبان در همان کارگروه در مجلس با حضور نماینده دولت این مسائل را بررسی می‌کند؛ خوشحالیم که دولت در این جهت حرکت می‌کند و امیدواریم به زودی بحث قوانین انتخابات جمع‌بندی شود.

کدخدایی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه دولت مطابق اصل 49 قانون اساسی باید ثروت‌های غیر مشروع را به صاحبان حق بازگرداند، آیا تاکنون این قانون را دولت اجرا کرده است؟ اظهار کرد: تشخیص اینگونه موارد با دولت و مجلس شورای اسلامی است و تنها شورای نگهبان بر اساس قانون نسبت به مصوبات این دو نهاد اعلام نظر می‌کند.

شورای نگهبان موافق همه‌پرسی است، البته با رعایت اصول 59 ، 110 و 177 قانون اساسی

سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در مصاحبه اخیر خود اعلام کردید احمدی‌نژاد سه روز بعد از انتخابات سال 88 از شما درخواست تأیید انتخابات را داشت و این شبهه، وجود برخی مباحث در پشت پرده را ایجاد کرده است، تصریح کرد: بسیاری از اینگونه پیشنهادات و درخواست‌ها نسبت به شورای نگهبان همیشه بیان می‌شود، اما هر موضوعی که وجود داشته باشد در زمان آن گفته خواهد شد.

وی در واکنش به برخی اظهار نظرها درباره انجام همه پرسی در کشور هم گفت: شورای نگهبان موافق همه پرسی است، اما سوال این است زمانی که این همه‌پرسی در قانون اساسی اعلام شده دیگر چرا آن‌ را مطرح می‌کنند، همه‌پرسی را سیاسی نکنید.

کدخدایی ادامه داد: در اصل 59 قانون اساسی اعلام شده که هر زمان نیاز بود همه پرسی انجام شود، در اصل 77 هم موضوع بازنگری را در قانون اعلام کرده و اصل 110 هم فرمان همه‌پرسی را در حوزه اختیارات رهبری اعلام کرده است.

سخنگوی شورای نگهبان تأکید کرد: همه پرسی در قانون اساسی وجود دارد و شورای نگهبان بر اساس قانون آمادگی انجام آن را دارد.

وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چندی قبل کارگران با تجمع در مقابل شورای نگهبان نسبت به مصوبه واریز حق درمان به خزانه و غیر قانونی خواندن آن اعلام مخالفت کردند، آیا شورا برنامه‌ای برای دفاع دارد؟ تصریح کرد: شورای نگهبان مدافع حقوق کارگران و حتی تک تک ملت و شهروندان است، اما در چارچوب قانون.

کدخدایی تأکید کرد: اگر مصوبه‌ای خلاف شرع یا قانون نباشد چگونه می‌توان نسبت به آن ایراد گرفت؟ پیش از این، این پول به یک حسابی ریخته می‌شد که جزء خزانه نبود و اکنون بر اساس قانون به منظور نظارت بیشتر به خزانه واریز می‌شود؛ یعنی تغییری صورت نگرفته و هنوز همان قانون تأمین اجتماعی رعایت می‌شود.

شورای نگهبان نظر رسمی خود را درباره لایحه بودجه سال 97، امروز به مجلس ارسال می‌کند

سخنگوی شورای نگهبان در ادامه با اشاره به بررسی لایحه بودجه سال 97 در شورای نگهبان،گفت: با توجه به اینکه بررسی بودجه بسیار طولانی و زمان‌بر است، شورای نگهبان همزمان با مجلس جلساتی را برگزار کرد و بعد از ارائه لایحه بودجه هم جلسات فوق‌العاده خود را داشت که در نهایت ظهر روز پنجشنبه به جمع‌بندی رسیدیم و نظرات غیر رسمی شورا را به مجلس ارسال کردیم.

وی ادامه داد: امروز شورای نگهبان نظر رسمی خود را درباره لایحه بودجه سال 97 به مجلس ارسال می‌کند.

کدخدایی با اشاره به ایرادات شورای نگهبان نسبت به لایحه بودجه سال 97 بیان کرد: مطابق اصل 53 زمانی که ردیف و سقف یک مصوبه در بودجه مشخص نباشد، دارای ایراد خواهد بود؛ ما در این مصوبه موارد متعددی از مغایرت با اصل 53 را داشتیم.

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه بر اساس اصل 52 هم برخی مصوبات بودجه ماهیت بودجه‌ای نداشت، بیان کرد: در برخی موارد بودجه 97، مصوبات دارای ابهام بود و واژه‌هایی به کار برده شده بود بدون آنکه ضابطه‌ای برای آن تعریف شود؛ به طور مثال در بحث یارانه‌ها، "خانواده پردرآمد" تعریف مشخصی نداشت.

وی تأکید کرد: یکی از مواردی که طی سال‌های اخیر در بودجه اتفاق افتاده بحث برداشت از صندوق توسعه ملی است که باید این برداشت با رعایت شرایط و ضوابطی انجام شود، همچنین در تبصره 4 لایحه بودجه 97 نحوه هزینه‌کرد و نظارت باید کاملا مشخص شود.

کدخدایی گفت: همچنین دو ایراد هم در بحث تعیین سقف برای انتشار اوراق مالی – اسلامی داشتیم و دولت در ردیف‌ها و تبصره‌ها سقف انتشار را مشخص نکرده بود.

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه وجود برخی الفاظ غیر فارسی هم مغایر با اصل 15 قانون اساسی تشخیص داده شد، اظهار کرد: در برخی از ردیف‌ها هم برای مبلغ آن یک عدد (1) گذاشته شده بود که مشخص نیست و باید برای آن سقفی مشخص و اعلام نظر شود.

26 بند ایرادات بودجه‌ای خود را به مجلس ارسال کرده‌ایم

وی بیان کرد: ایراداتی شورای نگهبان که تاکنون حدود 7 صفحه برای مجلس ارسال شده که البته برخی تذکرهای املایی و واژه‌ای هم وجود دارد، در نهایت ما در 26 بند ایرادات خود را برای مجلس شورای اسلامی ارسال کرده‌ایم.

سخنگوی شورای نگهبان همچنین با اشاره به ایراداتی که مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره لایحه بودجه سال 97 برای ما ارسال کرده است، تصریح کرد: نظرات مجمع تشخیص را بنده امروز صبح با خود به شورای نگهبان آوردم تا در بررسی های ما مدنظر قرار بگیرد.

وی با اشاره به بررسی طرح‌ها و لوایحی که از مجلس نیز به شورای نگهبان ارائه داده شده هم گفت: طرح حمایت از هنرمندان، استادکاران، فعالان صنایع دستی و همچنین لوایح اصلاح قانون تسریع در امر تخلیه و بارگیری کشتی‌ها در بنادر بعد از بررسی مغایر با اصول قانون اساسی و شرع شناخته نشد.

کدخدایی تصریح کرد: طرح دو فورتی استفساریه چگونگی امهال وام به دلیل داشتن یک ایراد شکلی مغایر با قانون شناخته شد، همچنین لایحه حفاظت و بهره‌برداری در اصل ژنتیکی کشور برای بار دوم به شورای نگهبان ارائه داده شده بود به دلیل رفع ایراد همچنین مغایر با قانون تشخیص داده شد.

سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد: طرح استفساریه تبصره 2 ماده 76 قانون تأمین اجتماعی هم که در مجمع تشخیص مصلحت نظام مصوب شده بود، نسبت به آن ایراد شکلی گرفته شد.

وی در ادامه با اشاره به اساسنامه‌هایی هم از سوی هیئت وزیران به شورای نگهبان ارسال شده، بیان کرد: اساسنامه سازمان فوریت‌های پیش بیمارستانی اورژانس کشور، اصلاح اساسنامه شرکت مادر تخصصی سرمایه‌گذاری‌های ایران، اصلاح اساسنامه شرکت‌های تولید نیروی برق شیروان، سهند، کرمان، خلیج فارس و بیستون، اصلاح اساسنامه شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران هم بعد از بررسی مغایر با اصول قانون و شرع شناخته نشد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۱ ۱۵ اسفند ۱۳۹۶
باید زودتر پرونده احمدی نژاد پیگیری و بسته شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۳ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
اون کسی که در مقابل رهبر ونظام قرار میگیره دیگه حرفاش ارزشی نداره حتی اگر راست باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
حرف حق را بزنيد حتي اگر بر ضد پدر و مادر و يا خودتان باش
قال الله كريم
انقلاب ما انقلاب حق است پس فقط و فقط حق ارزش دارد و بس و معيار حق عدالت است نه خوشايند من و شما دوست گرامي و مطمئنا مقام معظم رهبري نيز طرفدار حق و عدالت است گفتم تا اشتباه نكني
Iran (Islamic Republic of)
درخشان
۱۲:۲۴ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
شما از کجا انقدر مطمئنی که احمد نژاد حرف راست زده
خودش به اندازه کافی پرونده ش سنگین هست یکم به عقب برگرد و با دقت به وقایع و اتفاقات اون دوران نگاه کن متوجه میشی چی میگم
نمی خوام بگم الان همه چی گل و بلبله ولی اون موقع هم اوضاع خوبی نداشتیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۲ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
نظر یه شهروند قانون همه چیز مشخص کرده همه افراد باید حقوق یکسان داشته باشند بنده حقیر 30 سال چندین مسولیت داشته ام حالا ندارم اما حالا که ندارم حق ندارم نظری خاص بدهم که بر خلاف قانون اساسی و سایتهای کل نظام باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
قانون اساسي بايد بر اساس اسلام و عدالت باشد و اگر غير از اين باشد اعتراض با نه تنها نبايد منع باشد بلكه بايد قابل قبول هم باشد
هرچند مشكل ما قانون اساسي نيست زيرا قانون اساسي بسيار به اسلام و عدالت نزديك است ولي قوانين عادي ما كه هزاران مشكل و تبصره و رانت را داخل خود دارند مي باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
خیلی از همین قوانین عادی طرح ها و لوایح دولتهای قبلی بوده که مجالس پیشین تصویب کردن پس باید دید ریشه این فرصت طلبی ها کجاست
ظاهرا بعضی ها با داعیه خط رهبری می خوان گوش ملت رو ببرن و برن
-
ناشناس
۰۷:۱۶ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
یعنی که چی هنوز در مورد رجل سیاسی به جمع بندی نرسیده اید ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
یه زمانی خیلی میگفتیم زنده باد احمدی نژاد ولی الان نتیجه رسیده ایم خیلی اشتباه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
طبيعتا احمدي نژاد نيز مانند خيلي از افراد اشتباهاتي داره و برخي مواقع نيز تندرويها ولي احمدي نژاد جز بهترين خادمان به ملت بوده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
آقای ناشناس دفاع نکن از احمدی نژاد این اگه میتونست و جایی راهش میدادن صدباره از کشور رفته بود بعدشم همین خادم ملت یکی از کسانی بود که موجب شد گرانی ها چند برابر بشه اونم دقیقا زمانی که نفت به گرون ترین قیمت خودش رسیده بود
Iran (Islamic Republic of)
احمد 1000
۰۳:۴۹ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
باز هم دل رهبر عزیز ما را بدرد اوردند حداوند دل شما ها رو بدرد بیاورد که مومن نیستید دوست واقعی نطام نیستید تا بع ولایت فقیه نیستید دروع میگید با ایمان نیستید اگر بودید این کار صد انقلابی انجام نمیدادید و تو این موقیت حساس خوراک به دشمن نمیدادید هر چه زودتر عدر خواهی کن تا یک قطره ابرو برایت بماند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
پس فقط تو تابع ولايت فقيه هستي بس كن اكثر ملت تابع ولايت هستند و احمدي نژاد نيز تابع ولايت است ولي حرف حق را بايد گفت چرا كه نص صريح قرآن است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
مطمئنی تابع ولایته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه تابع ولایت بود تو دوران ریاست جمهوریش قهر نمی کرد بره خونه نشین بشه یا بره تو حرم عبدالعظیم بس بشینه یا معرکه راه بندازه تو خیابون
کوتاه بیا آقا یا خانم دیگه حنای احمدی نژاد واسه اکثر مردم رنگی نداره
Iran (Islamic Republic of)
احمد 1000
۰۳:۳۹ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
احمدی نژاد اگر مومن واقعی بود هرگز چنین حرکتی انجام نمیداد صد در صد فرد حسود هم هست خداوند ایشان را به راه راست هدایت فرماید
Netherlands
ناشناس
۰۱:۲۷ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
مسئولین ارجاعی کشور باید بدونند که با رای مستقیم مردم به این جایگاه رسیدند واگر از محبوبیتی است به خاطره همین مردمه در نتیجه اگر کاری حارج از قاعده قانونی انجام بدهند توسط همین مردم به تاریخ سپرده می شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
بهتر به عنوان آخرین مرجع برای برسی بودجه بندهایی که مربوط به اشتغال زایی است تغییر چشمگیر پیدا کند وتولید بودجه افزایش داشته باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
اگه مناظره برگزار شه همه ابهامات رفع میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
من نيز معتقدم بايد مناظري براي اثبات حقانيت برگذار شود تا يك طرفه قضاوت نكرده باشيم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
اگه مناظره برگزار شه همه ابهامات رفع میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
رجل سیاسی باید کسی باشه که هم به قانون اساسی کشور التزام داشته باشه و هم مطیع ولی فقیه باشه نه کسی که بخواد ی مدت در راس کشور خدمت کنه و بعد یادش بره کس بوده و بچسبه به اپوزوسین یا بشه موسس یک اپوزوسیون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
اگه مناظره برگزار شه همه ابهامات رفع میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۱ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
آره دیگه.موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
خدا همه ما رو به راه راست هدایت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
چرا در یک برنامه دو طرفه از احمدی نژاد دعوت نمیکنید تا حرفها شفاف زده شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۲ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
باید با این فرد برخورد جدی شود و مناصب فعلی اش ازش گرفته شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
دراین شرایط سخت جای اشتباه لغزش و خطا برای هیچ کسی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
احمدی نژاد باید هر چه زودتر محاکمه شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۹ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
محاکمه باید کسانی شوند که خون مردم را توشیشه کرده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
باید همینجور باشه دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
خدا همه را هدایت کنه به راه مستقیم .احمدی نژاد و افراد متکبر و خودبزرگ بین را بیشتر.
Iran (Islamic Republic of)
عماد
۱۸:۱۴ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
باید زودتر وسریع تکلیف این افراد خاطی مشخص بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۴ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
رفتارهای احمدی نژاد غیر منطقی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
هرچه زودتر باید پیگیری وبرسی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
قضیه آقای احمدی نژاد و اطرافیانش نباید شخصی بشه باید جرائم این افراد و آدمهای با جرم اینها به صورت علنی بررسی بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
اگه با قاطعیت با وی بر خورد نشود دیگران نیز از خواب غفلت بیدار نمی شوند
United States of America
ناشناس
۱۵:۲۶ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
در زمان همین احمدی نژاد قیمت مسکن یکباره گرون شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۳ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
دوبار... یک بار سال 86 و بار دوم سال 91
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
قضیه آقای احمدی نژاد و اطرافیانش نباید شخصی بشه باید جرائم این افراد و آدمهای با جرم اینها به صورت علنی بررسی بشه وگرنه هر کی قبلا مسئول بوده ی پرچم میگیره دستش و میخواد جو کشور رو بهم بریزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
احمدی نژاد هر چند ماه یکبار میاد ی نامه مینویسه که بیوفته سر زبونها میخواد از یاد نره منتها یادش رفته که دیگه تاریخش تموم شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
حب قدرت با بعضی ها چه میکنه که بعضی ها حاضرن تمام گذشته خوبشون رو بفروشن رو در روی اعتقادات و حرفهای خودش بایستن
Iran (Islamic Republic of)
آشنا
۰۰:۴۲ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
حالا این که گفتی یعنی چه؟؟ قدرت دسته کیه ؟ کی ازش سوستفاده میکنه ؟ کی رانت و اختلاس و باندبازی میکنه؟ کی از قانون بنفع خودش استفاده میکنه؟ کیا روی قدرت چمبره زدن؟ یا چند سال مسوول بودن و هستن و یچ کاری برای کشور و ملت نکردن هیچ، ضررشون بیشتر بوده و ملت رو خسته و ناراضی کرده و میکنن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۴ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
چرا پرونده این احمدی نژاد بسته نمیشه راحت بشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
ما هم نمیدانیم والا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
چرا پرونده این احمدی نژاد بسته نمیشه راحت بشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
باید زودتر تکلیف این افراد خاطی مشخص بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
در زمان همین احمدی نژاد قیمت مسکن یکباره گرون شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
همه در برابر قانون یکسان هستند و بهتر هستش که شما به عنوان یک مرجع رسمی از این آقا شکایت کنید چون دروغ زیاد می گه و واسه حرفاش ادله ای هم نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
احمدی نژاد هر کار می کنه و هر حرفی میزنه فقط برای نجات بقاییه اون این کارها رو میکنه واسه مظلوم نمایی و اینکه بگه بقایی بی گناهه در صورتی که هیچ فردی در دنیا نمیتونه از دست قانون فرار کنه حتی اگر اون قانون نصفه و نیمه باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
اگر قرار باشه هر کی از راه میرسه ی انگی بچسبون به نهادهای اصلی نظام که دیگه سنگ رو. سنگ بند نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
ماشالله رو هم که چیز خوبیه این فرد به جایی رسیده که به خودش اجازه میده به رهبر نامه بنویسه و دستور بده خواهشم نکرده بیشتری امری بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
هرچه زودتر رسیدگی وبررسی شود
آخرین اخبار