وضعیت منحصر به فرد ایلام برای سرمایه گذاری

استاندار ایلام گفت: پتانسیل ها و مزیت های طبیعی استان برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف نفت و گاز، گردشگری، عتبات و زیارات و معادن طبیعی منحصر به فرد است.

وضعیت منحصر به فرد ایلام برای سرمایه گذاری

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام; قاسم سلیمانی دشتکی  در نشست خدمات سرمایه گذاری اعلام کرد: استان ایلام با توجه به طبیعت بسیار زیبایی که دارد در این ایام بهشت دل انگیزی برای گردشگران است که این مزیت در جهت رونق گردشگری می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

وی افزود: رسالت مرکز خدمات سرمایه گذاری از بین بردن بروکراسی اداری است که با حضور نمایندگان تام الاختیار دستگاه های مجوز دهنده تشکیل و به مرکزی برای پاسخگویی به مردم و با آنلاین بودن سیستم به عنوان پنجره واحدی برای سرمایه گذاران و صدور مجوز آنها محسوب می شود.

وی اضافه کرد: باید به دنبال تسهیل مجوز برای سرمایه گذارانی باشیم که اهلیت مالی و توان مدیریتی برای اجرای طرح دارند و از وثیقه لازم برخوردارند.

استاندار ایلام گفت: اگر شرکت یا موسسه ای طبق توافق در مدت زمان مشخص منابع ملی واگذار شده برای طرح را اجرا نکرد، 6 ماه مهلت دارد آنرا تعیین تکلیف و در غیر این صورت خلع ید می شود.

سلیمانی دشتکی در ادامه به مزیت ویژه اربعین و اقتصادی بودن آن با حضور و تردد بیش از چهار میلیون نفر در این ایام و سایر روزهای سال از مرز بین المللی مهران اشاره کرد و گفت: اگر دستگاهی یک ریال برای اربعین هزینه کند از بودجه سال آینده اش کسر می شود.

وی اظهار کرد: اربعین متعلق به مردم استان است و باید اقتصادی شود و مردم از قبل آن دارای شغل و درآمد در خدمتگزاری به زائران باشند.


انتهای پیام/اس

 

پتانسیل ها و مزیت های ایلام برای سرمایه گذاری منحصر به فرد است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.