شاکری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

بودجه 97 نمی‌تواند در بحث تولید و اشتغال راه‌گشا باشد

دبیرکل جمیعت جانبازان گفت:بودجه‌ای که برای سال 97 در نظر گرفته شده تورم‌زا بوده و نمی‌تواند کمک چندانی برای بخش اشتغال و تولید باشد.

بودجه سال 97 نمی‌تواند دز مبحث تو.لید واشتغال راه گشا باشدمجتبی شاکری دبیرکل جمیعت جانبازان در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به عملکرد دولت در سال 96، اظهار کرد: داوری نمایندگان مجلس و مردم در ماجرای اغتشاشات اخیر نشان می‌دهد که وعده‌های دولت عملیاتی نشده است.

وی افزود: مشکل اساسی دولت این است که قبل از محقق شدن وعده‌های پیشین، وعده‌های دیگری به مردم می‌دهد، این امر سبب می‌شود که عملکرد مثبت قوه مجریه آنطور که باید به چشم نیاید.

شاکری تصریح کرد: شعار سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بوده، اما مرتبا از زبان نمایندگان و منتقدان شنیده‌ایم که رویکرد دولت در اقتصاد برجامی است؛ به این معنا که منتظر است تا تحریم‌ها برداشته شود تا وضعیت کشور سامان بگیرد و دقیقا بنابر همین دلیل است که اقتصاد مقاومتی محقق نمی‌شود و می‌بینیم که بیش از 75 درصد کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی ورشکسته شده‌اند.

دبیرکل جمعیت جانبازان بیان کرد: حجم قاچاق، تولیدکنندگان داخلی را به زمین زده و باعث شده که آنها نتوانند از نظر سطح قیمت با کالاهای قاچاق برابری کنند. بودجه‌ای که برای سال 97 در نظر گرفته شده تورم‌زا بوده و نمی‌تواند کمک چندانی برای بخش اشتغال و تولید باشد.

شاکری با اشاره به شروط 6 گانه ترامپ برای ماندن در برجام، تأکید کرد: شروط رئیس جمهور آمریکا برای ماندن در برجام به خوبی نشان می‌دهد که از این قطعنامه آبی برای رونق اقتصاد ایران گرم نمی‌شود، لذا دولت باید با تکیه بر توان داخلی بکوشد تا از مشکلات پیش‌رو بیرون بیاید.

دبیرکل جمعیت جانبازان اذعان کرد: دولت هنوز باور دارد که با انعقاد قرارداد برجام معامله‌ای برد_ برد صورت گرفته، اما باید به سخنان مقام معظم رهبری که فرموده‌اند؛ برجام ثمری برای ما ندارد اکتفا کنند و با تدبیر و استفاده از نیروهای داخل به رفع مشکلات کشور بپردازند.

 

انتهای پیام/

برچسب ها: اصولگرایان ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار