دزفول یکی از شهرهای مهم گردشگری خوزستان

رئیس اداره حفاظت محیط زیست دزفول گفت: شهر دزفول با داشتن پارک های ساحلی و فضاهای تفریحی یکی از شهرهای مهم گردشگری استان خوزستان و کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  فرهاد قلی نژاد، رئیس اداره حفاظت محیط زیست دزفول بیان داشت: دزفول با برخورداری از پارکهای ساحلی و فضاهای تفریحی یکی از شهرهای مهم گردشگری استان خوزستان و کشور بوده که برنامه های گوناگونی در راستای توسعه گردشگری طبیعی در این شهرستان در دست اجراست.

وی از اقدام شهرداری دزفول در نصب لانه پرندگان در پارک ساحلی علی کله تقدیر کرد و ابراز امیدواری نمود اینگونه اقدام ها در ترویج فرهنگ حفاظت از حیات وحش و برخورداری شهرها از فضاهای مطلوب محیط زیستی موثر باشد .

محمدعلی دوایی فر، شهر دار دزفول گفت:اقامتگاه نوروزی دزفول با داربودن امکاناتی چون حمام ،سرویس بهداشتی،اغذیه فروشی ،نانوایی ،اتوبوس و تاکسی گردشگری برای دزفول گردی آماده استقبال از مسافران نوروزی است .

وی اقزود: اقامتگاه نوروزی دزفول شامل 125 اتاقک و 75 سکو برای اسکان مسافران نوروزی است و طبق برنامه 5 سفره هفت سین در 5 نقطه شهر دزفول برپا می شود که 3 سفره محلی بوده و در چیدمان آن ها از کپو و ظروف دوران چغامیش در ابعاد بزرگ استفاده خواهد شد .

دوایی فر بیان داشت:در آستانه نوروز کار رنگ آمیزی معابر و جدول ها ،المان های شهری ، تامین روشنایی پارک ها و سرویس های بهداشتی ،لکه گیری آسفالت خیابانهای اصلی و فرعی،مرمت کف پوش خیابانها ،هرس درختان و درختکاری در حال انجام است و همچنین 20 هزار نقشه گردشگری در 5 ورودی شهر دزفول در ایستگاه های از من بپرس شهرداری بین مسافران توزیع می شود.

شهردار دزفول هدف از نصب لانه پرندگان در بوستان ساحلی را شاداب سازی فضای شهر ،حفظ اکوسیستم منطقه و ترویج فرهنگ مراقبت از پرندگان دانست و گفت: این طرح در سایر بوستان های دزفول نیز اجرا می شود.

انتهای پیام/م

شهرداری دزفول با پاکسازی فضای شهری به استقبال نوروز رفت

برچسب ها: محیط زیست ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.