سارقان جاده اهواز – شوش در محاصره قانون

فرمانده انتظامی شوش از شناسایی و دستگیری سارقان یک دستگاه خودرو حامل کالای خانگی در کمتر از 5 ساعت خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا بهاروند، فرمانده انتظامی شوش در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اظهار کرد: 12 اسفندماه سال جاری 4 سارق به سرقت یک دستگاه خودرو حامل کالای خانه که از اهواز عازم خرم آباد بود، در جاده اهواز-شوش اقدام کردند و سپس متواری شدند.

وی با بیان اینکه این سارقان به صورت باندی عمل می کردند اذعان داشت: در پی وقوع این سرقت کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شده و به چند نفر افراد با سابقه مظنون و موفق شدند در عملیاتی ضربتی با هماهنگی قضایی و همکاری ماموران کلانتری 12 شوش، 4 نفر سارق را در مخفیگاهشان دستگیر نمایند.

سرهنگ بهاروند با اشاره به اینکه از این سارقان خودروی سرقتی و نیز اموال مسروقه کشف گردید، تصریح کرد: متهمان در بازجویی فنی پلیس به بزه ارتکابی اعتراف نمودند.

این مقام انتظامی از رانندگان خواست از توقف در حاشیه جاده و مکان های ناامن خودداری کرده و در صورت مشاهده افراد مشکوک با مرکز فوریت های پلیس 110 تماس بگیرند.

همچنین مصطفی یوسفی، جانشین دادگاه بخش شاوور شوش در خصوص جزئیات این موضوع بیان کرد: این سرقت در ساعت 23 مورخه 12 اسفند ماه در جاده اهواز - شوش در بخش شاوور اتفاق افتاد.

وی اذعان داشت: باند مذکور سارقان، خودروی فردی را که با خرید کالای خانگی از اهواز عازم خرم آباد بود در نزدیکی شهر شاوور در 20 کیلومتری شهر شوش با اسلحه و قمه تهدید و سرقت کردند.

یوسفی افزود: با تلاش پلیس آگاهی و کلانتری، سارقان در کم تر از 5 ساعت، راس ساعت 4 صبح در دام افتادند.

جانشین دادگاه بخش شاوور شوش اظهار کرد: تحقیق از سارقان همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/گ

ناکامی سارقان کالای خانگی در جاده اهواز-شوش

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.