محجوب طی تذکری شفاهی:

استیضاح ربیعی در روزهای پایانی سال مایه نگرانی است/ جلسه‌ای رسمی برای بررسی استیضاح وزیر کار تشکیل نشده است

استیضاح ربیعی در روزهای پایانی سال مایه نگرانی است/ جلسه رسمی برای بررسی استیضاح وزیر کار تشکیل نشده استنماینده مردم تهران گفت: نسبت به استیضاح وزیر کار در روزهای پایانی سال نگرانم.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا محجوب نماینده مردم تهران در جلسه علنی امروز سه‌شنبه (15 اسفند ماه) طی تذکری شفاهی اظهار کرد: طبق ماده 223 آیین نامه داخلی مجلس هیئت رئیسه باید بلافاصله طرح استیضاح را به کمیسیون تخصصی ارجاع دهد اما طرح استیضاح ربیعی در تاریخ 2 اسفند به هیئت رئیسه داده شد اما هیئت رئیسه 7 اسفند آن را به کمیسیون مربوطه ارجاع داد.

وی ادامه داد: جلسه روز گذشته کمیسیون اجتماعی، جلسه گفتگو با وزیر کار بود و جلسه‌ای رسمی برای بررسی استیضاح وی تشکیل نشده است.

نماینده مردم تهران با تأکید بر اینکه کمیسیون اجتماعی برای بررسی استیضاح ربیعی باید جلسه‌ای رسمی تشکیل دهد، تصریح کرد: بنده نسبت به استیضاح وزیر کار در روزهای پایانی سال نگرانم.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر اظهار کرد: آقای بادامچی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی در هیئت رئیسه حضور یافت و گفت جلسه بررسی استیضاح ربیعی تشکیل شده است و حتی در آن جلسه یکی از استیضاح کنندگان سوال کرده که آ‌یا جلسه رسمی است یا خیر که رسمیت جلسه هم تأیید شده است.

وی با بیان اینکه برای استیضاح ربیعی دو نامه به هیئت رئیسه مجلس ارسال شده بود، خاطرنشان کرد: طبق آیین نامه کمیسیون باید ظرف یک هفته استیضاح را بررسی و نتیجه آن را به هیئت رئیسه اعلام کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۴ ۱۵ اسفند ۱۳۹۶
به داد وضعع گرانی و معیشت مردم برسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۱۵ اسفند ۱۳۹۶
باید بررسی ورسیدگی بشه
آخرین اخبار