لاهوتی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

حجتی در آستانه استیضاح به دلیل تعلل کمیسیون/ 10 نماینده خواهان اعلام وصول فوری هستند

نماینده مردم لنگرود گفت: درخواست کنندگان استیضاح وزیر جهاد کشاورزی خواستار اعلام وصول این استیضاح در جلسه امروز شدند.

تعلل کمیسیون کار حجتی را به استیضاح می کشاند/ 10 نماینده خواهان اعلام وصول فوریبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیش از این به منظور استیضاح حجتی وزیر جهاد کشاورزی حدود 90 امضا در مجلس جمع آوری شده بود که به دلیل طولانی شدن مدت زمان رسیدگی به این استیضاح از سوی کمیسیون تخصصی آن یعنی کشاورزی، آب و منابع طبیعی تعدادی از نمایندگان با جمع آ‌وری 10 امضا درخواست این استیضاح را تقدیم هیئت رئیسه  مجلس کردند.

بر اساس آیین نامه داخلی مجلس چنانچه کمیسیون تخصصی مربوطه به موقع به بحث درخواست استیضاح یک وزیر عمل نکند نمایندگان می‌توانند با جمع آوری حداقل 10 امضا درخواست استیضاح یک وزیر را مستقیما به هیئت رئیسه مجلس ارائه کنند و دیگر نیازی به حضور وزیر در کمیسیون مربوطه نخواهد بود.

بر این اساس در صحن علنی امروز (چهارشنبه16 اسفند ماه) حسنی نماینده مردم رشت، به همراه وقف‌چی، لاهوتی، رضایی‌کوچی و... در جایگاه هیئت رئیسه مجلس قرار گرفتند و دقایقی را به بحث با اعضای هیئت رئیسه پرداختند.

مهرداد لاهوتی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: بحث ما با امیرآبادی فراهانی و وکیلی اعضای هیئت رئیسه مجلس درباره اعلام وصول استیضاح وزیر جهاد کشاورزی بود و ما خواستار اعلام وصول این استیضاح در جلسه علنی امروز هستیم.

وی تصریح کرد: بنابراین امروز قرار است  استیضاح حجتی وزیر جهاد کشاورزی هم اعلام وصول شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
آقای حجتی مرد زحمتکش است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
درود بر نماینده مردم
آخرین اخبار