عادل غلامی از تیم ملی خداحافظی کرد

ستاره تیم ملی والیبال ایران که سال گذشته از تیم ملی اخراج شده بود با انتشار پستی در صفحه مجازی‌اش از تیم ملی خداحافظی کرد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از اینکه در سال‌های گذشته شاهد خداحافظی ستاره‌های والیبال نظیر شهرام محمودی، فرهاد ظریف و مهدی مهدوی از تیم ملی والیبال بودیم، این بار بازیکن دیگری با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام از تیم ملی خداحافظی کرد.

عادل غلامی در شرایطی با تشکر از ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران، عنوان کرد که تصمیم به استراحت دارد و به دلیل اینکه تصمیم دارد در کنار خانواده اش زمان بیشتری را سپری کند، در تیم ملی حضور نخواهد داشت.

این در حالی است که عادل غلامی، سال گذشته و در چارچوب اردوی تمرینی تیم ملی با سید محمد موسوی درگیر شد و این درگیری موجب شد از سوی سرمربی تیم ملی اخراج شود و نتواند تیم ملی والیبال ایران در مسابقات قهرمان بزرگ قاره‌ها همراهی کند.

با همه این تفاسیر به نظر می‌رسید نام عادل غلامی این بار در لیست تیم ملی والیبال و نفرات جدید انتخابی ایگور کولاکوویچ باشد. سفر عادل غلامی به امارات برای اخذ ویزای کشور امریکا که میزبان یکی از هفته‌های لیگ جهانی ۲۰۱۸ خواهد بود، این شائبه را پررنگ‌تر کرد که ایگور بی انضباطی عادل غلامی را بخشیده است و تصمیم دارد بار دیگر از این مدافع روی تور در ترکیب تیمش استفاده کند.

خداحافظی یا زمانی برای استراحت؟/ معضل تصمیمات مجازی!

عادل غلامی، اما خودش در این زمینه پیش دستی کرد و عنوان کرد که دیگر تصمیم به همراه تیم ملی را ندارد. هرچند صحبت‌های این ستاره والیبال در صفحه مجازی اش بیش از هر چیز نشان از خداحافظی این ستاره دارد، اما سرپرست تیم ملی والیبال مدعی شده است که این بازیکن تنها نیاز به استراحت دارد و تصمیم به خداحافظی‌اش همیشگی نیست. امیر خوش خبر در این باره می‌گوید: «عادل غلامی از تیم ملی خداحافظی نکرده است و تنها از کادر فنی فرصتی برای استراحت خواسته است.» این صحبت‌ها نشان از این دارد که اعضای تیم ملی هنوز خداحافظی عادل غلامی را نپذیرفته‌اند.

موضوع دیگری که باید به آن اشاره کرد، باب شدن تصمیمات مهم ورزشی در صفحات مجازی است. چرا ورزشکاران حرفه‌ای ایران این روز‌ها بیش از آنکه از مسیر صحیح تصمیمات خود را اعلام کنند، در صفحات مجازی خود و اغلب به صورت سر بسته عنوان می‌کنند. آن هم در صورتی که خبر دادن از اتفاقات مهم اینچنینی می‌تواند به طور رسمی از طریق رسانه‌ها عنوان شود تا در ادامه آن شاهد انواع و اقسام واکنش‌ها و عکس العمل‌های متفاوت نباشیم.

انتهای پیام/

داستان خداحافظی عادل غلامی چه بود؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار