در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

واکنش نواب رئیس مجلس به استیضاح سه وزیر دولت در خانه ملت

پزشکیان و مطهری نظرات خود را درباره استیضاح وزرای کار، راه و کشاورزی مطرح کردند.

واکنش نواب مجلس به استیضاح سه وزیر دولت در خانه دولتمسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به استیضاح وزرای کار، راه و کشاورزی در مجلس گفت: استیضاح حق نمایندگان است اما اکنون زمان و موقعیت مناسبی برای انجام چنین کاری نیست.

وی تأکید کرد: معتقدم در جایی که می‌توان مشکلات را با گفت‌وگو حل کرد، دیگر نیازی به استیضاح نیست و این اقدام تیر آخر است.

پزشکیان: به استیضاح هر سه وزیر رای منفی می‌دهم

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو افزود: نمی‌دانم چه مشکلی وجود دارد که برخی نمایندگان اصرار بر انجام استیضاح وزرا دارند زیرا منابع کشورمان محدود است و توقعات و نیازهای ما در جامعه بسیار بالاست.

پزشکیان ادامه داد: زمانی که توقعات نامحدود در برابر منابع محدود قرار می‌گیرد، طبیعی است که نیازها نمی‌تواند اجرایی شود و در این زمان ما با یکدیگر مشکل پیدا می‌کنیم.

نایب رئیس اول مجلس با بیان اینکه بنده به استیضاح هر سه وزیر رای منفی می‌دهم، بیان کرد: در دوران وزارت بنده هم بارها نمایندگان خواسته‌هایی داشتند که در توان بنده نبود.

مطهری: طرح استیضاح‌ هیچ یک از وزرا را امضاء نکرده‌ام

همچنین علی مطهری نایب رئیس دوم مجلس در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، هم درباره استیضاح وزرا در مجلس، گفت: بنده نظر خاصی در این مورد ندارم و نمی‌خواهم اظهارنظر کنم.

وی با بیان اینکه طرح استیضاح‌ هیچ یک از وزرا را امضاء نکرده‌ام، تصریح کرد: در همان روز استیضاح تکلیف معلوم می‌شود، بخواهیم اظهارنظر کنیم خیلی مناسب نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
گل محمد اسلامی
۰۸:۳۶ ۲۲ اسفند ۱۳۹۶
آقای پزشکیان نائب رئیس مجلس شورای اسلامی ما کشاورزان نزدیک به بیست میلیون کشاورز از عمل کرد آقای حجتی ناراضی هستیم که قیمت تضمینی محصولات رااعلام ننموده است ولی شما از عمل کرد او راضی هستید شما نماینده مردم هستید شما را این کشاورزان بازاریان انتخاب نموده است
آخرین اخبار