قلیچ: آبی و قرمز در بازی‌های آسیایی معنی ندارد

دروازه بان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: رنگ آبی و قرمز در بازی‌های آسیایی تفاوتی با یکدیگر ندارند و هواداران برای اهتزاز پرچم کشورمان باید به ورزشگاه بروند.

وحید قلیچ در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره طرح اتحاد ملی میان هواداران سرخابی در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: برای هر 2 تیم در بازی های آسیایی رنگ قرمز و آبی تفاوتی نمی کند و باید جهت اهتزاز  پرچم کشورمان به ورزشگاه برویم و تیم رقیب را برابر حریفان آسیایی تشویق کنیم.

او ادامه داد: بازیکنان العین امارات بعد از تساوی برابر استقلال در رختکن تیم خود حرکت ناشایستی از خود نشان دادند و هواداران 2 تیم برای حمایت آبی پوشان پایتخت  در ورزشگاه آزادی حضور یابند.

قلیچ بیان کرد: اتحاد هواداران  در دوران ما زیاد بود و هواداران استقلال در بازی های ما علی پروین را تشویق می کردند. همچنین هواداران استقلال  در فینال جام در جام آسیا به ورزشگاه آزادی آمدند و تیم ما را تشویق کردند.

دروازه بان اسبق پرسپولیس درباره توهین هواداران 2 تیم در فضای مجازی تصریح کرد: هواداران 2 تیم باید در بازی های آسیایی با یکدیگر همدل باشند تا این 2 تیم برابر حریفان آسیایی خود به موفقیت دست یابند. آنها رنگ قرمز و آبی را باید کنار بگذارند و فقط نام ایران را در استادیوم ها فریاد بزنند.

او در پایان درباره راهکارش برای اتحاد ملی میان هواداران 2 تیم اظهار کرد: کارشناسان باید راهکار پیشنهاد بدهند تا میان هواداران 2 تیم اتحاد ملی به وجود آید. برای پیشکسوتان 2 تیم رنگ آبی و قرمز در بازی های آسیایی معنی ندارد و 3 رنگ پرچم ایران اهمیت دارد.

انتهای پیام/ 

اظهارات قلیچ درباره طرح آشتی ملی مبان هواداران سرخابی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار