زمانى: برخى‌ها به دنبال محروم کردن استقلال هستند

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: نباید كوچكترين بهانه اى دست ناظر بازى بدهیم، چرا كه آنها به دنبال اين هستند تا ما را محروم كنند و ضربه بدى به تيم ما بزنند.

زمانى: برخى‌ها به دنبال محروم کردن استقلال هستندحسن زمانى عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره ديدار امروز این تیم مقابل العين به  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: اميدوارم بازى خوبى را از تيممان نظاره گر باشيم و بتوانيم با دست پر از ميدان خارج شويم. از تمامى هواداران استقلال مى خواهم كه همگى براى حمايت و تشويق تيم به ورزشگاه آزادى بروند و كوچكترين بهانه اى دست ناظر بازى ندهند چرا كه آنها به دنبال اين هستند تا ما را محروم كنند و ضربه بدى به تيم ما بزنند.

او ادامه داد: از طرفى ما نيز نبايد آتش بيار معركه شويم و اگر هم قرار است شادى كنيم بايد شادى هايمان بدون ترقه، بدون ليزر و بدون انجام كارهايى باشد كه ناظر بازى به دنبال آنهاست.

زمانى بيان كرد: از تمامى هواداران مى خواهم كه نشان دهند بهترين هواداران در آسيا هستند و به طور حتم با بردى كه امروز بدست مى آوريم همه آنها را شاد به خانه هايشان بر مى گردانيم.

او افزود: اگر در ديدار مقابل العين پيروز شويم و سه امتياز بازى را كسب كنيم و در آن سو حريفان ديگر در گروه D بازى خود را با تساوى به پايان برسانند به طور حتم صعود خود را به مرحله بعدى قطعى خواهيم كرد

عضو هيئت مديره باشگاه استقلال در پايان در مورد تمديد قرارداد بازيكنان و شفر و البته پرداخت پاداش بازيكنان در صورت برد مقابل العين گفت :به طور حتم پيش از اتمام سال جارى نشست هيئت مديره را برگزار مى كنيم و موضوع اصلى هم تمديد قرارداد شفر و بازيكنان تيم است و با وجود پرداخت پاداش هاى اخير به طور قطع تصويب پاداش برد مقابل العين هم در دستور كار هيئت مديره قرار مى گيرد.

انتهای پیام/

اظهارات زمانی پیش از دیدار مقابل العین امارات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار