در سال جاری؛

کشف بیش از ۴ میلیون مواد محترقه در آذربایجان غربی

امسال بیش از ۴ میلیون عدد انواع مواد محترقه در استان آذربایجان غربی کشف شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ فرمانده انتظامی آذربایجان غربی امروز درجمع اصحاب رسانه اظهار داشت: امسال تا کنون بیش از ۴ میلیون عدد انواع مواد محترقه در استان آذربایجان غربی کشف شده است که ۱۲ درصد افزایش داریم

سردار اصلانی افزود: در زمینه تهیه و توزیع مواد محترقه ۲۹۵ نفر با همکاری مردم شریف استان و دستگاه قضا دستگیر شدند و ۵۱ کیلو گرم انواع مواد محترقه دست ساز نیز کشف و ضبط شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۳۳۲ نفر به دلایل عدم رعایت نکات ایمنی، بی مبالاتی و استفاده از مواد محترقه خطرناک مجروح شدن، گفت: در ۲۰ روز گذشته نیز ۲۸ نفر مجروح داشتیم که ۸ نفر از آن‌ها بستری و مابقی بصورت سرپایی مداوا شدند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در ادامه بیان کرد: چهارشنبه آخر سال از نگاه نیروی انتظامی یک نگاه اجتماعی می‌باشد و این روز یک فرصت است چرا که مردم ما افرادی قانونمند و آگاه هستند و پلیس نیز جلسات متعدد با سازمان‌های خدمت رسان استان داشته و آمادگی کامل برای حفظ آرامش و امنیت را دارد. همچنین با اقتدار نیرو‌های انتظامی تمام افراد ارازل و اوباش، شناسایی شدند و کسانی که احتمال ایجاد مشکل بودند در چتر اطلاعاتی هستند.

سردار اصلانی از برپایی نمایشگاه کشفیات مواد مخدر خبر داد و افزود: بیش از ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر که توسط ۲۸ قاچاقچی در بسیاری از شهرستان‌ها فعالیت داشتند کشف شد و در طول این عملیات حدود ۱۴ دستگاه اتومبیل متوقف شده است که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

انتهای پیام/ح

کشف مواد محترقه در آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.