همدانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تامين امنيت تهران در آخرين چهارشنبه سال مشابه سال‌هاى قبل است

معاون امنیتی استاندار تهران گفت: تأمین امنیت تهران در چهارشنبه پایانی سال کاملا شبیه به سال‌های قبل است و مراقبت‌های ویژه‌ای هم صورت می‌گیرد تا مشکلی ایجاد نشود.

تامين امنيت تهران در آخرين چهارشنبه سال مشابه سال‌هاى قبل استمحسن همدانی معاون امنیتی استاندار تهران در گفتگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تأمین امنیت تهران و رصد تحرکات گروه ری‌استارت در ایام پايانى سال، اظهار کرد: گروه ری‌استات معمولا تلاش می‌کند از آب گل‌آلود ماهی بگیرد.

وی ادامه داد: این گروه می‌داند که مردم در آخرين چهارشنبه سال برنامه‌هایی دارند، بنابراين قصد دارد ترقه‌بازی و آتش‌بازی آنها را مصادره به مطلوب و اعلام کند که اين ترقه‌بازی یا آتش‌بازی‌ها توسط اعضاى ما انجام می‌شود تا اینطور نشان دهند که تأثیرگذاراند.

معاون امنیتی استاندار تهران ادامه داد: این گروه آنقدر پست، حقیر و نادان هستند که گاهی وارد مسائلی می‌شوند تا از این فرصت براى خودشان ایجاد فضاسازی کنند، وگرنه هیچ مسئله نگران كننده‎اى درباره آنها وجود ندارد و فقط همان رجزخوانی‌هاى شبكه‌اى آنهاست.

وی تصریح کرد: نیروهای انتظامی و همه دستگاه‌های امنیتی - اطلاعاتی در ايام پايانى سال، همچون ‌ادوار گذشته حسب تأمین امنیت عامه مردم برخی اقدامات مثل نوع چینش نیروها را در نظر می‌گیرند و هشیاری امنیتی و اطلاعاتی را بالا می‌برند.

همدانی تصریح کرد: نیروهای امنیتی با توجه به ایام پایانی سال در سطح شهر حضور گسترده پیدا می‌کنند و همزمان مراکز درمانی، اورژانس و آتش‌نشانی در حالت آماده‌باش قرار می‌گیرند.

معاون امنیتی استاندار تهران متذکر شد: تأمین امنیت تهران در چهارشنبه پایانی سال کاملا شبیه به سال‌های قبل است و مراقبت‌های ویژه‌ای هم صورت می‌گیرد تا مشکلی ایجاد نشود.

وی یادآور شد: چهارشنبه سوری را به عنوان هیجانی اجتماعی می‌شناسیم تا اینکه آن را موضوعی امنیتی بدانیم، زیرا این مسئله‌اى قابل کنترل است .

معاون امنیتی استاندار تهران بيان كرد: در چندماه گذشته مجدد ضربات ديگرى به گروه رى استارت وارد شده است در واقع اعضاى آن افرادى هستند که به صورت ناآگاهانه و غافل به این گروه جواب مثبت دادند، لذا آنها دستگیر و مورد بازجویی قرار گرفتند.

همدانی گفت: بسیاری از اعضای گروه ری‌استارت افراد کم سن و سالی بودند که ناآگاهانه به این گروه پیوستند البته اگر هم کسانی بودند که قصد داشتند، مغرضانه و هدفمند اقداماتی انجام دهند، همچنان در بازداشت هستند و مراحل قضایی پرونده آنها در حال بررسی است.

وی اظهار کرد: هر زمان اعضای گروه ری‌استارت دست به اقدامی بزنند با آنها برخورد می‌کنیم، اما واقعیت آن است که اين افراد گروهی نیستند که بخواهیم درباره آنها نگران باشیم و یا بخواهیم اقدام پیش‌دستانه‌ای انجام دهیم.

معاون امنیتی استاندار تهران تأکید کرد: در برخی موارد با اعضای گروه ری‌استارت با ترحم برخورد می‌کنیم و تا زمانی که آنها دست به اقدامی نزنند مورد خطاب‌شان قرار نمی‌دهیم، زیرا در صورت هرگونه اقدام، پرونده امنیتی و قضایی برای آنها تشکیل مي‌شود و اين افراد دچار مشکل خواهند شد.

انتهاى پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار