شهید مشعلی در بلندای عزت و سرافرازی یک ملت

هر شهید مشعلی است که در بلندای عزت و سرافرازی یک ملت جاودانه می‌درخشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری به مناسبت «۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا» پیامی به شرح زیر صادر کرد:

«وَ لَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

با درود و سلام بر ارواح مطهر شهدا، آنان که دنیا از نام و ذکرشان متبلور و روشن می‌شود و با گذشتن از جان و اموال و هستی خود، عزت و سربلندی و استقلال را برای ملت بزرگ ایران به ارمغان آوردند.

تکریم و تعظیم شهیدان تلاشی مقدس است در برافراشتن پرچم‌های سرخ استقلال و آزادی بشریت، و گام بلندی است در راستای احیای ارزش‌های مکتب توحید و عدالت، زیرا که شهادت، مرگ در راه ارزش هاست و هر شهید مشعلی است که در بلندای عزت و سرافرازی یک ملت جاودانه می‌درخشد.

ما به وجود چنین اسطوره‌ها و شقایق‌های معطر افتخار می‌کنیم و بر خود می‌بالیم و راه و روش آنان را همواره چراغ روشن راه خود می‌دانیم و به یقین روز بزرگداشت شهدا و گرامی داشتن یاد و خاطره‌ آنان وظیفه همگانی است که مورد تأکید امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری و شهدای معظم و ایثارگران والامقام بوده و می‌باشد.

امید آن است که دعای خیر خانواده‌های معظم شهدا و همرزمان ایثارگرشان، توشه آخرتمان باشد.»

۲۲ اسفند سالروز تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸، به نام «روز بزرگداشت شهدا» و ۱۶ تا ۲۲ اسفند به عنوان «هفته بزرگداشت شهدا» نامگذاری شده است.

انتهای پیام/خ

تکریم و تعظیم شهیدان تلاشی مقدس است

برچسب ها: استانداری ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار