کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: باید در ضربات آخر دقت و تمرکز بیشتری داشته باشیم و بتوانیم از آنها استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد ایرانپوریان، کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز پس از تساوی تیمش مقابل الجزیره امارات بیان کرد: دیگر فایده ندارد بگوییم «بهتر فوتبال بازی کردیم، شایسته برد بودیم و 10 موقعیت گلزنی داشتیم» باید در ضربات آخر دقت و تمرکز بیشتری داشته باشیم و بتوانیم از آنها استفاده کنیم. در این بازی ما روی تک موقعیت که حتی موقعیت گلزنی هم نبود گل خوریم و اماراتی ها با یک امتیاز از ایران رفتند.

او افزود: میل هجومی تیم از سمت راست زیاد است و به همین دلیل بیشتر سانترها از سمت من انجام می شود. در تمرینات روی این تاکتیک کار کرده بودیم و هدف مان رسیدن به گل و کسب 3 امتیاز بود که متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

ایرانپوریان در پایان گفت: برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا، نا امید نیستیم اما کار خیلی سختی داریم، در این بازی مستحق 3 امتیاز بودیم اما باید در ضربات پایانی دقت می کردیم و دیگر هر چه بگوییم فایده ای نخواهد داشت.

انتهای پیام/

اظهارات ایرانپوریان درباره بازی با الجزیره

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار