دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا گفت، اگر دیوار مرزی با مکزیک ساخته نشود، مواد مخدر به کالیفرنیا سرازیر خواهد شد.

ترامپ:اگر دیوار مرزی ساخته نشود مواد مخدر به کالیفرنیا سرازیر می‌شودبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی رویترز لایو، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا گفت: اگر دیوار مرزی با مکزیک ساخته نشود، مواد مخدر به کالیفرنیا سرازیر خواهد شد.

ترامپ گفت: ایالت کالیفرنیا بیشترین میزان مالیات را در آمریکا دارد. مناطقی در این ایالت وجود دارند که کاملا خارج از کنترل هستند. شهر‌های امنی وجود دارد که تبهکاران در این شهر‌های امن زندگی میکنند. شهردار اوکلند در این رابطه هشدار داده است که ممکن است داعش به این شهر‌ها وارد شود و از آن‌ها استفاده کند. بسیاری از این تبهکاران دارای سوابق خطرناکی هستند. آن‌ها افراد خطرناکی هستند.

وی افزود:به نظرم فرماندار کار بسیار خارق العاده‌ای انجام می‌دهد. من دارایی‌های زیادی در کالیفرنیا دارم. مالیات‌ها بسیار زیاد است. اگر شما این دیوار را نداشته باشید امنیت نخواهید داشت و مواد مخدر به کالیفرنیا سرازیر خواهد شد. فرماندار کالیفرنیا انسان خوبی است. من او را از مدت‌ها پیش می‌شناسم. مالیات‌ها دو تا سه برابر هستند. هر فردی که در کالیفرنیا حضور دارد این موضوع را درک می‌کند.

انتهای پیام/

سخنان ترامپ درباره پیامدهای عدم ساخت دیوار مرزی با مکزیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار