برگزاری جشنواره دو روزه خانواده سالم و شاد در خرانق

اعظم شاکر مددکار بهزیستی گفت: جشنواره دو روزه خانواده سالم و شاد در خرانق اردکان برگزار شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ اعظم شاکر مددکار بهزیستی گفت: جشنواره دو روزه خانواده سالم و شاد در روستای خرانق با همکاری اداره بهزیستی و با هدف برپایی جشن خانواده سالم در چهارشنبه آخر سال بود که از خطرات چهارشنبه سوری پیشگیری شود.

وی افزود: به منظور اجرای بهترچهارشنبه سوری این آیین آریایی تصمیم گرفتیم که جشنواره خانواده سالم و شاد را در روستای خرانق اجرا کنیم و مردم این روستا که از شهر دور هستند و امکانات کمتری دارند بتوانند حضور داشته باشند.

شاکر ادامه داد:این جشنواره در قالب طرح دو روزه که روز سه شنبه و پنج شنبه در روستای خرانق اجرا شد مردم استقبال چشمگیری داشتند.

وی گفت:در کنار این برنامه بیش از ۳۰ نوع غذا در جشنواره غذای ارایه شد که بیشتر غذا‌های سنتی بود و حدود ۳۰ غرفه از سوی خود مردم خرانق و هامانه و روستاهی اطراف ایجاد شد.

شاکر عنوان کرد:طرح دیگری که درجشنواره اجراشد طرح درخت آرزو‌ها بود که در آن حدود ۳۰ کودک همراه با والدین آنها دعوت شدند که در کنار کویر نوردی به آن‌ها جوایزی نیز اهدا شد.

خالصی بخشدار خرانق در خصوص جشنواره گفت: این جشنواره با هدف انسجام بیشتر خانواده‌ها برگزارشده است و اگر ما جامعه‌ای شاد داشته باشیم در جامعه هم می‌توانیم تاثیر گذار باشیم.

وی افزود: با نزدیک شدن به ایام نوروز با هدف ایجاد شور و نشاط  بانوان توانمند روستا و ایجاد بهره کافی از کارگاه‌های که بحث‌های مواد مخدر و اعتیاد در آن مطرح می‌شود این برنامه برگزار شد.

لازم به ذکر است در این برنامه بهزیستی، امور بانوان فرمانداری، فرمانداری و بخشدار خرانق در این زمینه حضور داشتند.

انتهای پیام/ ی

جشنواره دو روزه خانواده سالم و شاد در خرانق

برچسب ها: جشنواره ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار