اختصاصی باشگاه خبرنگاران جوان؛

مدیر مرکز هنرهای نمایشی استعفا داد/ پیام خداحافظی مهدی شفیعی

مهدی شفیعی در پیامی از سمت خود در مرکز هنرهای نمایشی کناره‌گیری کرد.

پیام‌های تبریک زودتر از موعد به مهدی شفیعیبه گزارش خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  از چندی پیش زمزمه‌های تغییر در مدیریت مرکز هنرهای نمایشی از گوشه و کنار حوزه تئاتر به گوش می‌رسید، زمزمه‌هایی که حکایت از رفتن مهدی شفیعی و حضور چند گزینه احتمالی دیگر داشت.
 
هر چند خبر رفتن شفیعی از هیچ منبع موثقی تایید نشد، اما همین زمزمه‌ها برخی از اهالی تئاتر را دست به کار تشکیل کمپین‌هایی در فضای مجازی و نوشتن نامه‌ای برای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و درخواست ابقای شفیعی در سمتش کرد؛ اما گویا تصمیم دیگری برای تئاتری‌ها گرفته شده است. 
 
امروز مهدی شفیعی با ارسال متنی اختصاصی به گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بصورت رسمی رفتن خود را قطعی اعلام کرد تا حضور شهرام کرمی به عنوان مدیر بعدی مرکز هنرهای نمایشی قوت بگیرد.
 
متن یادداشت مهدی شفیعی به شرح زیر است:
 
«از تئاتر آموخته ام که به پایان بیندیشم و امیدوارم که در سالهای بودن در جایگاه مدیریتی به بضاعت تئاتر با یاری و هم نفسی هنرمندان شریف و نجیب تئاتر و همکاران کوشایم، چیزی افزوده باشم. اکنون در ایستگاه آخر باید فروتنانه عرض کنم آن چه باقی است، ارزش افزوده اعتماد و اعتباری است که از هم قدمی و هم نفسی با اصحاب شریف تئاتر به من ارزانی شد. 
 
قدردانم! از التفات و الطاف شخصیتهایی که با امضاهای خویش، پیش از شخص من به شخصیت تئاتر و ارج نهادن به شاخصه هایی می اندیشند که خود خلق کرده و نگران ثبت و ثبات نقش خویش در مدیریت تئاتر بودند. من نیز این درد و دغدغه را داشتم و اکنون که این التفات با حضور هنرمندی برآمده از متن تئاتر مقارن‌ می گردد، امیدوارم که کریمانه تر از پیش، با برادرم شهرام کرمی که از همکاران کوشایم در این سال ها بوده است، به روزگار روشن تری بیاندیشیم .
 
این سال ها مدارا را تمرین کردیم برای  تعالی تئاتر و امیدوارم که با جلب روزافزون حمایت دولت و قانونگذاران و حمایت مضاعف هنرمندان برای ارتقا و گسترش تئاتر در کنار هم بمانیم.
 
کوتاه آن که، تقارن این تغییر با حلول سال نو و بهار در راه را به میمنت دانسته و امیدوارم‌ به نشاط طبیعت، بضاعت اندکم مشمول اغماض پروردگار هنر شود که:

بنده همان به که ز تقصیر خویش
عذر به درگاه خدای آورد
ورنه سزاوار خداوندی اش
کس نتواند که به جای آورد!

مهدی شفیعی»

 

انتهای پیام/

 

استعفای مهدی شفیعی از مدیریت مرکز هنرهای نمایشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار