منتظری: سیرالئون می‌تواند به تیم ملی کمک کند/تمدید قرارداد کی روش خبر خوشحال کننده‌ای است

مدافع تیم ملی ایران گفت: دیدار با سیرالئون می‌تواند کمک زیادی به بازیکنان ملی پوش کند.

منتظری: سیرالئون می تواند به تیم ملی کمک کند/ تمدید قرارداد کی روش خبر خوشحال کننده ای استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پژمان منتظری، مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه استقلال، در حاشیه دومین تمرین تیم ملی پیش از دیدار مقابل "سیرالئون" درباره شرایط تمرینی اظهار کرد: امروز روز دوم دور اول تمرین تیم ملی است و بازیکنان شرایط خوبی دارند و با روحیه کار می‌کنند. این اردو بیشتر برای بازیکنان داخلی است و پس از تمرینات ریکاوری که پس از هر بازی انجام می‌دادیم، برای دور دوم تمرینات آماده می‌شویم.

او افزود: متاسفانه تازه خبردار شدیم که ممکن است، بازی با سیرالئون برگزار نشود، اما تمرینات مان را انجام می‌دهیم و مطمن باشید اگر مسابقه انجام شود، با قدرت بازی می کنیم و در غیر این صورت مانند گذشته تمرینات مان را به درستی ادامه خواهیم داد.

منتظری در خصوص اینکه سیرالئون را چه طور حریفی ارزیابی می‌کند، پاسخ داد: در تمام دنیا روال است که پس از پایان مسابقات لیگ یا لیگ قهرمانان، بازی خیلی پرفشاری برگزار نمی‌کنند، اما ۲ بازی خوب مقابل تونس و الجزایر پس از دیدار با سیرالئون داریم که می‌تواند کمک زیادی به ما کند. دیدار با سیرالئون می‌تواند کمک زیادی کند و برای بازیکنان ملی پوش مفید است.

مدافع تیم ملی ایران در مورد شرایطش پس از سپری کردن دوران مصدومیت اظهار کرد: متاسفانه پس از مصدومیتی که داشتم، تمام تلاشم را کردم تا بار دیگر به شرایط آرمانی برسم و قطعا کار زمان بری است، بازهم تمرین و تلاش می‌کنم. به اندازه دیگر بازیکنان تیم امیدوارم تا در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بازی کنم و تنها وظیفه‌ای که دارم این است تا خوب تمرین و بازی کنم و شرایطم را خوب نگه دارم.

او درباره بازی برابر تونس و الجزایر گفت: دیدار‌های دوستانه مقابل تونس و مراکش صددرصد می‌تواند به تیم ملی کمک کنند و فکر می‌کنم همه بازیکنان این ۲ کشور را می شناسند، زیرا آنها در تیم‌های برتر دنیا حضور دارند و فوتبالیست‌های خوبی هستند. به طور قطع دیدار تدارکاتی با تونس و الجزایر به ما کمک می‌کند و تیم آن‌ها مانند یکی از حریفان ما (مراکش) در جام جهانی است و به همین دلیل مسئولان این ۲ کشور را برای بازی دوستانه انتخاب کردند.

مدافع تیم استقلال در خصوص تمدید قرارداد کی روش خاطرنشان کرد: این خبر خوشحال کننده‌ای برای تمام مردم ایران است و امیدوارم این اتفاق رخ بدهد.

انتهای پیام/

اظهارات منتظری درباره تیم ملی فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار