سازمان هواشناسی اعلام کرد:

رگبار رعد و برق همراه با بارش باران در اغلب مناطق کشور/آسمان تهران نیمه ابری است+ جدول

سامانه بارشی در دامنه‌های جنوبی البرز،سواحل دریای خزر و بخش‌هایی از شمال غرب منجربه رگبار باران همراه با رعد و برق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس تحلیل آخرین نقشه ها و مدل‌های هواشناسی امروز با فعالیت سامانه بارشی در دامنه های جنوبی البرز، تهران، سواحل دریای خزر، دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی، بخش هایی از شمال غرب، جنوب غرب و جنوب نواحی مرکزی و بتدریج از بعدازظهر در شمال شرق و شرق کشور ابرناکی، رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود که بارش در مناطق مرتفع و سردسیر شمال غرب، ارتفاعات البرز و ارتفاعات زاگرس به صورت برف خواهد بود و در مناطق مستعد بارش تگرگ دور از انتظار نیست.

بارش ها امروز در شرق خوزستان، غرب چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، شمال غرب فارس، شمال استان‌های تهران و البرز، قزوین و شمال غرب سمنان شدت بیشتری خواهد داشت.

روزیکشنبه سامانه بارشی در شمال شرق، شرق مناطقی از مرکز و دامنه جنوبی زاگرس  فعال بوده و رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی خواهد شد و برخی نقاط جنوب شرق کشور وزش باد و سبب گرد و خاک خواهد داشت و در این روز در برخی مناطق خراسان رضوی، شمال خراسان جنوبی بارش ها شدت بیتری خواهد داشت.

این سامانه روز دوشنبه در شرق، جنوب شرق و مناطقی از شمال شرق فعال بوده و بتدریج از کشور خارج می شود.

انتهای پیام/

آخرین وضعیت آب و هوای کشور در 26 اسفند

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار