دو طرح بیمارستان شهید بهشتی کاشان افتتاح شد

بخش توسعه یافته اورژانس و مرکزMRI مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی کاشان با حضور دکتر ایرج حریرچی قائم مقام وزیر و معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی آیینی افتتاح شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در حاشیه این آیین در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: بخش توسعه یافته اورژانس مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی کاشان با زیربنای 700 مترمربع و اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 800 میلیون تومان از محل اعتبارات دانشگاه ساخته و تجهیز شد

حوریه زاهد، با اشاره به اجرای این طرح توسعه اورژانس مجتمع شهید بهشتی کاشان از سال 94 تا سال 96 افزود: با افزایش 20 تخت تعداد تخت های موجود در این اورژانس از 40 به 60 تخت افزایش یافت.

افتتاح مرکزMRI مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی کاشان

وی، ساخت و تجهیز مرکزMRI مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی کاشان با زیربنای 175 مترمربع از سال 95 تا سال 96 را یادآورشد و گفت: این مرکزMRI با هزینه ای افزون بر6 میلیارد تومان از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی کاشان بهره برداری شد.

به گفته وی، با توجه به نیاز مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی کاشان به عنوان بیمارستان جنرال و مرجع منطقه کاشان، راه اندازی این بخش ضروری بود.

بازدید قائم مقام وزیر بهداشت از مراکز درحال ساخت دانشگاه

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، بازدید قائم مقام وزیر و معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مراکز آموزشی، پژوهشی، رفاهی، بهداشتی و درمانی درحال ساخت این دانشگاه را خاطرنشان کرد و گفت:دکتر ایرج حریرچی از مراحل اجرا و نحوه تکمیل ساخت و ساز بیمارستان بقیه الله الاعظم، مرکز تشخیص سرطان و غربالگری بیمارستان شهید بهشتی، مجتمع آموزشی زنده یاد دکتر زهرا فرقانی، کلینیک ویژه دانشگاه و موزه پزشکی نیز بازدید کرد.

زاهد، در پایان با اشاره به برگزاری نشست قائم مقام وزارت بهداشت با اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: افتتاح پروژه عمرانی مرکز جامع خدمات سلامت زنده یاد حاج علی مهرپرور (خاتم الانبیاء) از دیگر طرح هایی بود که امروز 25 اسفند با سفر دکتر حریرچی به کاشان بهره برداری شد.

قائم مقام وزیر و معاون کل وزارت بهداشت برای افتتاح و بازدید از چند طرح بهداشتی و درمانی به شهرستان کاشان سفرکرده بود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.