کمک میلیاردی مردم مازندران در جشن نیکوکاری امسال

مردم خیر و نوعدوست مازندران ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در جشن نیکوکاری امسال تا کنون به نیازمندان کمک کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمد سعادت معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران گفت: کمک مردم نیکوکار استان به نیازمندان در جشن نیکوکاری امسال تاکنون ۹۷۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به‌صورت نقدی و ۴ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان به‌صورت کالا بوده است.

وی افزود: همه‌ی کمک‌های نقدی و غیر نقدی که در مراکز نیکوکاری جمع‌آوری‌شده میان نیازمندان همان منطقه توزیع و کمک‌های جمع‌آوری‌شده در مدارس نیز پس از ثبت در کمیته امداد به مدارس برگشت داده و میان دانش آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: کمک‌های جمع‌آوری‌شده در ۵۸ پایگاه‌های کمیته امداد و مقاومت بسیج نیز بین خانوار‌های نیازمند توزیع و منابع نقدی نیز به‌حساب مددجویان واریز می‌شود.

سعادت افزود:مردم نوع‌دوست، می‌توانند به دفاتر کمیته امداد، در شهرستان‌های استان، با مراجعه و یا کمک‌های خود را به شناسه ۱۳۳۳ شعب بانک صادرات که قابل واریز است و یا با شماره‌گیری آنی پرداخت #۰۱۱*۱*۸۸۷۷*با تلفن همراه و واردکردن مبلغ موردنظر کمک خود، در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

انتهای پیام/ر

کمک مردم مازندران در جشن نیکوکاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار