حال مصدومان حادثه جاده مرگ در برزک کاشان مطلوب است

رئیس مرکز مدیریت و حوادث پزشکی دانشگاه علوم پزشكي كاشان، وضعیت عمومی 7 مصدوم جاده مرگ در برزک کاشان مطلوب است.

دکتر حسین ریاحی، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با اشاره به اینکه 2 نفر از مصدومان مرد سالخورده و چهار نفر از آنها جوان بین 25 تا 35 هستند افزود: زن حادثه دیده در این تصادف نیز یک بانوی جوان است که هم اکنون حال عمومی همه آنها مطلوب و استیبل است.

وی تصریح کرد: پنج نفر از مصدومین حال مساعدی بعد از تصادف داشتند و  فقط دو نفر از مصدومین مرد  دچار شکستگی لگن و ضربه  به سر و وضعیت نامساعد شده بودند که خوشبختانه در حال حاضر حال عمومی همه آنها از بیمارستان بهشتی خوب گزارش شده است.

به گفته وی،  مصدوم دچار شکستگی لگن نیز امروز  یکشبه 27 اسفند با وضعیت استیبل برای جراحی شکستگی به اتاق عمل رفت.

دکتر ریاحی گفت: این افراد مصدومین حادثه ساعت۱۷:۴۳ دقیقه روز شنبه  26 اسفند ماه هستند که بر اثر تصادف مینی بوس با خودرو پژو در جاده برزک از توابع کاشان  بعد از روستای خنچه به سمت برزک دچار حادثه و مصدومیت شدند.

به گفته وی، مصدومین  پس از تماس های مردمی با مرکز اورژانس ۱۱۵ و رسیدن کارشناسان این مرکز بلافاصله با سه دستگاه آمبولانس به صحنه و انجام اقدامات درمانی مناسب با شرایط ایمن به بیمارستان شهید بهشتی کاشان انتقال داده شدند.

شایان ذکر است جاده برزک کاشان از نقاط حادثه خیز و محورهای  پرتردد و تصادفی است که  تا کنون افراد زیادی  دچار حادثه  و قربانی آن شدند.

 

انتهای پیام/م

 

تصادف در جاده برزک کاشان

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.