استقبال از اولین مسافران نوروزی راه‌آهن جنوب شرق زاهدان

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان گفت: مراسم استقبال از اولین قطار مسافران نوروزی در زاهدان امروز با حضور معاون استاندار در راه‌آهن جنوب شرق کشور برگزار شد.

مجتبی میرحسینی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:مراسم استقبال از اولین قطار مسافران نوروزی با حضور معاون عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان امروز در راه‌آهن جنوب شرق کشور برگزار شد.

میرحسینی  افزود: در این مراسم مسافران نوروزی به وسیله گروه موسیقی سنتی سیستان و بلوچستان مورد استقبال قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: به منظور ترویج فرهنگ بومی سیستان و بلوچستان این مسافران با خوراکی‌های محلی استان از جمله کلوچه مخصوص سیستانی پذیرایی شدند. همچنین به هر یک از مسافران یک شاخه گل به نماد دوستی و محبت در سیستان و بلوچستان اهدا شد.

ارجونی مدیرکل راه‌آهن جنوب شرق کشور نیزگفت: قطعاتی از راه‌آهن قدیمی میرجاوه و تجهیزات مربوط به آن از سال گذشته به ایستگاه راه‌آهن زاهدان منتقل و در میدان ورودی این ایستگاه نصب شده است که در نوع خود یک موزه تخصصی محسوب می‌شود.

مجید ارجونی افزود: به مناسبت ایام نوروز این موزه با نماد‌های نوروز تزئین و در معرض دید گردشگران و مسافران نوروزی قرار گرفته است.

انتهای پیام/ع

استقبال از اولین مسافران نوروزی زاهدان 

برچسب ها: نوروز ، قطار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار