عبداالهی:پیش بینی در رده‌ سنی نوجوانان تکواندو درست نیست

سرمربی تیم ملی تکواندو نوجوانان گفت: با توجه به اینکه هوگوپوشان رده سنی نوجوانان همواره در حال تغییر هستند پیش بینی نتیجه در این رده کمی سخت است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان از 20 فروردین‌ماه به مدت 5 روز به میزبانی "الحمامات" تونس برگزار می‌شود. تیم‌ملی تکواندو نوجوانان پسر کشورمان که از دهه سوم دی‌ماه سال 1396 تمرینات خود را برای حضور در این مسابقات آغاز کرده است، این روزها مراحل پایانی تمرینات خود را پشت سر می‌گذارد.


وحید عبداللهی سرمربی تیم‌ملی تکواندو نوجوانان کشورمان در خصوص میزان آمادگی این تیم در با فدراسیون تکواندو گفت: روزانه دو تا سه نوبت تمرینات فنی و بدنسازی را پشت سر گذاشتیم؛ خدا را شکر بچه‌ها با همت و پشتکار پیشرفت چشمگیری داشتند و آمادگی لازم برای حضور در این مسابقات را کسب کردند. در این فرصتی که در اختیار داشتیم سعی کردیم نقاط ضعف تکواندوکاران را برطرف و بر روی نقاط قوت آنها متمرکز شویم، امیدوارم این استراتژی تاثیر لازم را داشته باشد و بچه‌ها مزد زحماتشان را بگیرند.

سرمربی تیم ملی در ادامه گفت: با توجه به اینکه هوگوپوشان رده سنی نوجوانان همواره در حال تغییر هستند پیش بینی نتیجه در این رده کمی سخت است اما ایران نیز همواره جزء حریفان اصلی دیگر کشورها به حساب می‌آید و ما برای کسب بهترین سکو در میدان جهانی حضور پیدا می‌کنیم.

او تصریح کرد: در رده‌سنی نوجوانان علاوه بر بخش فنی، بحث روانی خیلی تاثیرگذار است است. ما همه تلاشمان این است بچه‌ها از نظر روحی نیز به آمادگی کافی برسند و برای تحقق این مهم از روانشناسان ورزشی نیز کمک گرفتیم تا به نتیجه مطلوب برسیم.

عبداللهی افزود: تصویرسازی‌های لازم صورت گرفته و سعی کردیم در این فرصت باقی‌مانده حریفان نمایندگان کشورمان را آنالیز کرده تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

سرمربی تیم نوجوانان با اشاره به تورنمنت بین‌المللی ترکیه گفت: حضور در این تورنمنت باعث شد نقاط ضعف تکواندوکاران را متوجه شویم. همچنین آشنایی بسیاری از بچه‌ها با فضای مسابقات بین‌المللی آنها را به به خودباوری لازم رساند و متوجه شدند که هیچ چیز از حریفان خود کم ندارند که این امر خیلی تاثیرگذار است، امیدوارم همه بچه‌ها نتیجه زحماتشان را بگیرند و در این میدان بزرگ بدرخشند.

او با اشاره به مهمترین رقیبان کشورمان عنوان کرد: کره‌جنوبی از رقبای اصلی ما است، همچنین روسیه، اسپانیا، ایتالیا، ترکیه بازیکنان خوبی را در اختیار دارد؛ اما همانطور که می‌دانید نباید از تک‌چهره‌های کشورهای دیگر غافل شد و در واقع هیچ حریفی را نمی‌توان دست کم گرفت.

سرمربی تیم نوجوانان در پایان گفت: سال نو را به تمامی هموطنانم تبریک می‌گویم و از همه می‌خواهم برای ما دعا کنند چراکه قطعا انرژی‌های مثبت آنها در نتیجه‌گیری تکواندوکاران تاثیرگذار است و موفقیت بچه‌ها می‌تواند برای آنها سکوی پرتابی باشد تا در ادامه نیز موفق عمل کنند. از رئیس و مسئولین فدراسیون تکواندو که در این مدت ما را یاری کردند تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانیم با بهترین نتیجه پاسخ زحمات آنها را بدهیم.

انتهای پیام/

اظهارات عبداللهی درباره تیم ملی تکواندو نوجوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار