صابری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

فوت ۲۰ نفر بر اثر سوانح رانندگی در استان کرمان

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان کرمان گفت: متاسفانه از بیست و هفتم اسفند سال ۹۶، تاکنون ۲۰ نفر از هموطنان در اثر سوانح رانندگی جان خود را از دست دادند.

فوت ۲۰ نفر در اثر سوانح رانندگی/ مراجعه بیش از ۷۰۰ نفر به کمپ‌های سلامت نوروزی استان کرمانحسین صابری رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: بر اساس گزارش اولیه که از تاریخ بیست و هفتم اسفندماه 96 لغایت 7 صبح سوم فروردین ماه 97 جمع‌آوری شده است، متاسفانه  20 نفر از هموطنان در اثر تصادفات ناشی از حوادث رانندگی و 29 نفر دیگر به دلیل مسائل غیر تصادفی فوت کرده‌اند.

مراجعه بیش از ۷۰۰ نفر به کمپ‌های سلامت نوروزی استان کرمان

وی ادامه داد: در همین مدت تعداد 336 نفر به دلیل حوادث ترافیکی و تصادفات به بیمارستان‌ اعزام شده‌اند و 717 نفر هم بر اثر مسائل غیر سوانح ترافیکی به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند.

صابری عنوان کرد: از تاریخ بیست و هفتم اسفند ماه 96 تا صبح امروز عوامل اورژانس 150 هموطن را در محل تصادف و همچنین 613 نفر را در محل‌های غیر سوانح ترافیکی درمان کرده‌اند و در این مدت تعداد 753 نفر از هموطنان به کمپ‌های سلامت نوروزی مراجعه کرده‌اند.

مراجعه بیش از 37 هزار نفر به اورژانس بیمارستانی

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان کرمان تاکید کرد: تعداد مراجعان به اورژانس بیمارستانی تا صبح امروز 37 هزار و 328 نفر است که از این تعداد 31 هزار و 334 نفر به صورت سرپایی درمان و 2 هزار و 95 نفر به بخش‌های مربوطه منتقل شده‌اند.

وی یادآور شد: تا 7 صبح امروز سوم فروردین ماه 97 تعداد 4 هزار و 502 مورد بازدید بهداشتی در سطح استان انجام شده است که طی آن 3هزار و 241 کیلوگرم مواد غذایی فاسد جمع‌آوری و 28 مرکز متخلف تعطیل شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار