اینفوگرافیک؛ با خرید کالای ایرانی چه تعداد کارگر مشغول به کار می‌شوند؟

یک اینفوگرافیک را مشاهده می‌کنید که در آن با آمارهای عددی نشان می‌دهد با خرید کالای ایرانی چه تعداد کارگر مشغول به کار می‌شوند.

اینفوگرافیک؛ با خرید کالای ایرانی چه تعداد کارگر مشغول به کار می‌شوند؟به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای لحظاتی پس از تحویل سال نو، به رسم همیشه، شعار سال را اعلام کردند؛ شعار امسال "حمایت از کالای ایرانی" بود. این نامگذاری نشان می‌دهد حمایت از کالای ایرانی تا حدی مهم است که رهبر انقلاب اولویت اصلی کشور را این موضوع قرار دادند.

عدم حمایت از تولید داخلی که باعث ضعیف شدن اقتصاد ملی می‌شود، دارای تبعات اجتماعی زیادی است. اگر حمایت از کالاهای ایرانی صورت پذیرد، مشکلات بسیاری، از جمله بیکاری قشر زیادی از مردم رفع خواهد شد و شرکت های ایرانی نیز پس از مدتی قابلیت رقابت با محصولات مشابه خارجی را پیدا خواهند کرد.

اهمیت این موضوع زمانی آشکار می‌شود که کارخانه‌های داخلی به دلیل عدم حمایت مردم نتوانند بودجه لازم را کسب کنند، در نتیجه در رقابت با شرکت‌های مشابه خارجی عقب خواهند ماند و دیگر توان مقابله با کالاها و کیفیت محصولات رقیب را نخواهند داشت.

در ادامه یک اینفوگرافیک را مشاهده می‌کنید که در آن با آمارهای عددی نشان می‌دهد با خرید کالای ایرانی چه تعداد کارگر مشغول به کار می‌شوند.

اینفوگرافیک، با خرید کالای ایرانی چه تعداد کارگر مشغول به کار می‌شوند؟

انتهای پیام/

با خرید کالای ایرانی چه تعداد کارگر مشغول به کار می‌شوند؟ +اینفوگرافیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.