بازی با پیکان بسیار سخت است

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت:بازی با پیکان بسیار سخت است اما ما با آمادگی کامل به تهران می‌رویم و شرایط بسیار خوبی داریم.

مهدی اخوان در گفت‌و‌گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با اشاره به این‌که تمرینات تیم فوتبال سپاهان از روز جمعه 3 فروردین‌ماه آغاز شده است، اظهار داشت: تمرینات طلایی‌پوشان تا بعد‌ از‌ ظهر پنجشنبه 9 فروردین‌ماه زیر نظر منصور ابراهیم‌زاده ادامه خواهد داشت و پس از آن تیم اصفهان را برای بازی با پیکان به مقصد تهران ترک خواهد کرد.

وی افزود: محروم نداریم و رسول نویدکیا تنها مصدوم تیم است، روحیه بازیکنان بسیار خوب است و تا دوشنبه 5 جلسه تمرینی را پشت سر گذاشته‌ایم و برای آمادگی بیشتر بازیکنان امروز یک بازی با امید‌های خود داریم.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان در خصوص بازی با پیکان نیز گفت: بازی با پیکان بسیار سخت است اما ما با آمادگی کامل به تهران می‌رویم و شرایط بسیار خوبی داریم، برای کسب پیروزی و 3 امتیاز بازی به تهران سفر خواهیم کرد.

لازم به ذکر است که از هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال، تیم سپاهان از ساعت 17:30 روز شنبه 11 فروردین‌ماه و در تهران به مصاف پیکان خواهد رفت.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری تمرینات تیم فوتبال سپاهان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.