امام جمعه یزد؛

مخاطب شعار سال ۹۷ مردم و مسئولان هستند

امام جمعه یزد گفت: مسئولان باید با برنامه ریزی و نظارت زمینه تولید محصولات باکیفیت را فراهم سازند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیزد؛ آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان اینکه مخاطب شعار سال ۹۷ هم مردم و هم مسئولان هستند اظهار داشت: مردم باید با تغییر ذائقه خود به سمت خرید کالا‌های داخلی بروند و از سوی دیگر نیز مسئولان باید با برنامه ریزی و نظارت زمینه تولید محصولات باکیفیت را فراهم سازند.

آیت الله ناصری ضمن تبریک سال جدید و آرزوی توفیق روز افزون برای مسئولان در مسیر خدمت به مردم ابراز امیدواری کرد با توجه به نامگذاری سال جدید به عنوان حمایت از کالای ایرانی از سوی مقام معظم رهبری ،مدظله العالی،شاهد افزایش رونق در تولید ملی و شکوفایی اقتصادی باشیم.

فرماندار یزد با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یزد دیدار و گفتگو کرد.

مصطفی سالاری به همراه معاونین فرمانداری و بخشداران مرکزی و زارچ با آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد دیدار و در خصوص مباحث شهرستان در حوزه‌های مختلف گفتگو کرد.

فرماندار یزد نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در شهرستان یزد در سال گذشته افزود: دولت در سال گذشته توجه ویژه‌ای به موضوع اشتغال داشته که سهم شهرستان یزد از تسهیلات ارائه شده نزدیک به پانصد میلیارد تومان بوده است.

سالاری با اشاره به اینکه ۷۰۰ طرح و پروژه پیشنهادی از سوی متقاضیان در سال گذشته به دبیرخانه کارگروه اشتغال ارسال شده که در دست بررسی و اقدام است تصریح کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با دستگاه‌های ذیربط و بانک‌ها مقرر شد تا طرح‌ها پس از تصویب نهایی در کارگروه اشتغال استان در بازه زمانی بسیار کوتاه تسهیلات در نظر گرفته شده را به متقاضیان پرداخت نمایند.

انتهای پیام/ ی

مردم باید با تغییر ذائقه خود به سمت خرید کالا‌های داخلی بروند

برچسب ها: اشتغال ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.