حدادی فر: الدحیل حریفی با معیارهای اروپایی است/ قهرمانی ذوب آهن در لیگ محال است

کاپیتان تیم ذوب آهن اصفهان گفت: الدحیل قطر حریفی سخت است که معیارهای اروپایی دارد و امیدوارم بتوانیم مقابل این تیم پیروز شویم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، قاسم حدادی فر، هافبک تیم فوتبال ذوب آهن پس از پیروزی سه بر صفر تیمش مقابل تراکتورسازی بیان کرد: مسابقه خیلی سختی بود و تراکتورسازی یکی از تیم هایی است که در فوتبال ایران زیبا بازی می کند اما خدا را شکر توانستیم در دقایق نخست بازی گل بزنیم و سپس در زمانیکه بازیکنان تراکتور خسته شدند، در دقایق پایانی توانستیم اختلاف را بیشتر کنیم و 3 گل بزنیم. به 3 امتیاز حساس این دیدار نیاز داشتیم، چون تیم های بالایی جدول برده بودند و خدا را شکر بردیم و جایگاه مان را حفظ کردیم.

او در خصوص بازی با الدحیل قطر در لیگ قهرمانان گفت: هم در لیگ کار سختی داریم و هم در آسیا. هفته آینده بازی بسیار سختی با تیم الدحیل داریم که معیارهای اروپایی دارند و امیدواریم بتوانیم نتیجه بگیریم. دوست دارم هواداران تیم برای حمایت به ورزشگاه بیایند و بتوانیم سه امتیاز را بگیریم و صعود کنیم.

کاپیتان ذوب آهن در پایان در مورد شانس قهرمانی ذوب آهن در لیگ هفدهم اظهار کرد: قهرمانی ذوب آهن واقعا محال است و پرسپولیس قهرمان شده و ما هم تمام تلاشمان را می کنیم تا سهمیه آسیا را کسب کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات حدادی فر درباره دیدار با تراکتور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار