استقرار24 نیروی آتش‌نشان در حاشیه زاینده رود

سخنگوی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت:امروز به طور ویژه 24 نیروی آتش‌نشان به همراه سربازان آتش‌نشان با دوچرخه و خاموش کننده در حاشیه زاینده‌رود مستقر شده‌اند.

محمد شریعتمداری در گفت‌وگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اظهار داشت: در روز طبیعت (سیزدهم فروردین) تاکنون چهار مورد حریق مربوط به پیک‌نیک و اشجار گزارش شده که نیروهای مستقر به وسیله کوله پشتی خاموش کننده اطفا حریق کرده و نیازی به ارسال نیرو نبوده است.

وی افزود: امروز نیروهای بیشتری در حاشیه زاینده رود مستقر هستند، 23 مورد استقرار خودرو و موتورسیکلت در میادین اصلی و مکان‌های تفریحی هست که از این میان چهار مورد در مجموعه ناژوان در دو سمت رودخانه، باغ پرندگان، خزندگان و پارک‌های بازی مستقر شده‌اند.

روابط عمومی آتش‌نشانی شهر اصفهان ادامه داد: امروز به طور ویژه 24 نیروی آتش‌نشان به همراه سربازان آتش‌نشان با دوچرخه و خاموش کننده در حاشیه زاینده‌رود مستقر شده‌اند و برای جلوگیری از آزار و اذیت مردم به وسیله موتور بر استفاده از دوچرخه توسط نیروها تأکید شده است.

وی با بیان اینکه همه مسؤولان در ایستگاه‌های خود آماده‌باش هستند تصریح کرد: سه اکیپ هم به صورت ویژه در کوهستان از 6 صبح استقرار یافته و در کوه صفه تا این لحظه موردی گزارش نشده، با این حال همه نیروها درگیر هستند.

شریعتمداری یادآور شد: در ایام نوروز بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته نیروها کوله پشتی‌های خاموش کننده به همراه داشتند تا در هنگام گشت زنی در صورت حریق چادرها که با تراکم بالایی در کنار هم برپا می‌شوند، اقدام به اطفا کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از آنجایی که حریق در چادرها در کمتر از یک دقیقه و سرایت می‌کند و خطرساز است، بدین وسیله حریق کنترل شده و نیاز به ارسال نیرو نیست، در این ایام مورد گازگرفتگی نیز اتفاق نیفتاده است.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.