میلنر به رکورد بیشترین پاس گل در لیگ قهرمانان رسید

جیمز میلنر هافبک تیم فوتبال لیورپول، با پاس گلی که برابر منچسترسیتی داد،به جمع رکوردداران بیشترین پاس گل در لیگ قهرمانان اروپا پیوست.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛شب گذشته در جریان پیروزی 3-0 لیورپول برابر منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا، جیمز میلنر پاس گل دوم تیمش را برای چمبرلین مهیا کرد و شمار پاس گل های خود را در این رقابت ها به عدد 8 رساند.
به این ترتیب او خود را به وین رونی ستاره سابق منچستریونایتد و نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن،رکورد داران بیشترین پاس گل در لیگ قهرمانان اروپا رساند.
نکته جالب درباره میلنر آن است که این بازیکن 7 پاس گل خود را در فصل جاری لیگ قهرمانان به ثبت رسانده است.


با توجه به این که میلنر 8 پاس گل خود را در 452 دقیقه بازی به ثبت رسانده رکورد او به مراتب بهتر از وین رونی و نیمار است.
وین رونی در فصل 2014-2013 در 765 دقیقه 8 پاس گل داد یعنی به طور میانگین در هر 94 دقیقه یک پاس گل. نیمار نیز در فصل 2017-2016 در 797 دقیقه بازی 8 پاس گل داد ،به طور میانگین در هر 100 دقیقه یک پاس گل، اما میلنر در هر 57 دقیقه یک پاس گل داده است.


پس از این سه بازیکن، زلاتان ابراهیموویچ، ژاوی هرناندز و رایان گیگز با 7 پاس گل، بیشترین پاس گل ها را در لیگ قهرمانان داده اند.
با توجه به این که هیچ کدام از بازیکنان نامبرده شده در ادامه بازی های  لیگ قهرمانان فصل جاری حضور ندارند،میلنر فرصت بسیار خوبی دارد تا با ارسال یک پاس گل دیگر به تنهایی رکورددار ارسال پاس گل در این رقابت ها شود.
انتهای پیام/


میلنر یک گام به سوی ثبت رکورد جدید در لیگ قهرمانان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار