در راستای اجرای طرح امنیت و آرامش بهاری نوروز 97؛

کشف و ضبط بیش از 150 لیتر مشروبات الکلی در دزفول

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول از کشف و ضبط 180 لیتر انواع مشروبات الکلی در تورهای ایست و بازرسی بسیج در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ پاسدار هادی سعادت زاده، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول به اجرای طرح امنیت و آرامش بهاری نوروز 1397 در این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: تورهای ایست و بازرسی بسیج موفق شدند 145 نفر متهم را دستگیر و 180 لیتر انواع مشروبات الکلی کشف نمایند.

وی با اشاره به ورود افراد غیربومی هنجارشکن در ایام تعطیلات نوروز در برخی اماکن تفریحی دزفول بیان کرد: همچنین مقدار 500 گرم انواع مواد مخدر، بیش از 100 قبضه سلاح سرد و 2 قبضه سلاح گرم نیز در این مدت کشف گردید.

سرهنگ سعادت زاده به اجرای طرح گشت محله محور بسیج اشاره کرد و اذعان داشت: 2 سارق کابل برق فشار قوی با 300 متر کابل دستگیر شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول در ادامه افزود: تعدادی موتورسیکلت و گوسفند سرقتی کشف و توقیف و یک محموله از گیاهان ممنوعه به وزن 2.5 تن کشف گردید.

وی عملکرد نیروی مقاومت بسیج در خصوص پیشگیری از سرقت را تاثیرگذار عنوان و اظهار کرد: در جریان درگیری نیروهای بسیج با سارقان منازل مسکونی در دزفول متاسفانه 2 نفر از بسیجیان با ضربات چاقو از سوی سارقان دچار مصدومیت شدند.

سرهنگ پاسدار هادی سعادت زاده گفت: در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و برقراری امنیت روانی و اجتماعی در سطح تفرجگاه های دزفول نیز با برقراری گشت ضابطین قضایی آمران به معروف و ناهیان از منکر بسیج به بیش از 22 هزار و 500 نفر تذکر لسانی داده شد و تعدادی از هنجارشکنان با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر و به نیروی انتظامی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/گ

180 لیتر مشروبات الکی در دزفول کشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۱ ۱۷ فروردين ۱۳۹۷
خیلی خوب ممنون ماموران انتظامی