امام جمعه بافق:

کلید حل بسیاری از مشکلات کشور، حمایت از تولیدات داخلی است

امام جمعه بافق گفت: حمایت از تولیدات داخلی کلید حل بسیاری از مشکلات کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با گرامیداشت ایام رجب و شهادت امام موسی جعفر (ع) و بهره گیری همگان از سیره ائمه اطهار و فیوضات ماه رجب تاکید کرد.

وی همچنین به تشریح ویژگی‌های بارز امام هفتم (ع) پرداخت و گفت:از ویژگی‌های بارز امام موسی بن جعفر (ع) حلم و بردباری ایشان است.

حجت السلام سیدجواد سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه غربی‌ها از نیمه دوم سال گذشته حرکتی را آغاز کردند که بحران در همه ابعاد ایران را تهدید می‌کند اظهار کرد:با صحبت‌های اخیر رخبر معظم انقلاب، رسانه‌های غربی موضع گرقتند که بحرانی در ایران وجود ندارد.

وی افزود:با توجه به اینکه در کشور مشکلاتی است، اما در کنار این مشکلات موفقیت‌های خیلی بزرگ و ارزشمندی بدست آمده است به گونه‌ای که این کشور بالاترین تجهیزات نظامی را برای نابودی دشمنان متجاوز آماده کرده است.

امام جمعه بافق همچنین با تاکید بر حمایت از کالای ایران و کوشش در راستای تحقق شعار سال خاطر نشان کرد:برخی از تولیدات داخلی کشور حرف اول را می‌زند و البته باید افرادی که کالایی را تولید می‌کنند به صورت استاندار توزیع کنند.

سلیمانی بیان داشت:حمایت از تولیدات داخلی بسیاری از مشکلات کشور را حل می‌کند و باعث تشویق جوانان برای سرمایه گذاری در این عرصه می‌شود.

وی جلوگیری از کالای قاچاق را باعث بارور شدن اقتصاد کشور عنوان کرد و گفت:در این صورت نظام در مقابل بیکاری، فقر و تورم کنترل می‌شود.

امام جمعه بافق بابیان به اینکه باید تمام مسائل کشور در راستای قوانین اسلام و جمهوری اسلامی باشد تصریح کرد:در این کشور نباید حرکت‌ها غربی رخ دهد.

سلیمانی با اشاره به هنجارشکنی برخی از تور‌ها در کمپ‌های کویری این شهرستان بیان داشت:جایگاه شهر باید حفظ شود و تور‌ها نباید جایگاه شهر را خدشه دار کنند و باید از تور‌هایی که حرمت‌ها را زیرپا می‌گذارند جلوگیری شود.

وی بیان داشت:این حرکات ناپسند، اسیب‌های اجتماعی در کشور را افزایش می‌دهد و ما پشتیبان گردشگری هستیم، اما نباید ارزش‌ها خدشه دار شود و دین را فدای برخی اشتباهات نکنیم.

امام جمعه بافق خطاب به مسوولان کمپ‌ها تصریح کرد:همانطور که هزینه‌ای دریافت می‌کنید باید هزینه هم نیز بکنید که مشکلی پیش نیاید.

قرارگیری در استانه شهادت صیاد شیرازی و شهید اوینی برخی از مواردی بود که سلیمانی در خطبه‌های خود به ان اشاره کرد.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه بافق

برچسب ها: نماز جمعه ، خبر سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار