۸۳۵ پرونده تعزیراتی در سیستان و بلوچستان تشکیل شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: ۸۳۵ فقره پرونده تخلف در مدت اجرای طرح نظارت نوروزی این نهاد در استان تشکیل و همه آن‌ها رسیدگی شد.

حیدر میرزایی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: طرح نظارت نوروزی تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین با هدف افزایش رفاه حال شهروندان به اجرا درآمد.

میرزایی  ادامه داد: پرونده‌های تشکیل شده این مدت در حوزه‌های کالا و خدمات، بهداشت و درمان، دامپزشکی و قاچاق کالا و ارز بود که متخلفان آن‌ها به پرداخت ۲۳۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

وی عمده مراکز مورد هدف در اجرای طرح نظارتی نوروز را شرکت‌های مسافرتی و دفاتر فروش بلیط هوایی، زمینی، دریایی و حمل و نقل درون شهری و برون شهری، مراکز اسکان و پذیرایی، اقامتگاه ها، هتل ها، اماکن تفریحی و فرهنگی، مراکز عمده تهیه و توزیع مواد غذایی شامل رستوران‌ها، سالن‌های غذاخوری شهری و جاده ای، اغذیه فروشی‌ها، قنادی ها، مراکز توزیعی، خدماتی، انبارها، سردخانه ها، فروشگاه‌های زنجیره ای، نمایشگاه بهاره، میدان‌های میوه و تره بار، جایگاه‌های سوخت، مراکز بهداشتی و درمانی، درمانگاه ها، آمبولانس‌های خصوصی و آرایشگاه‌های زنانه و مردانه ذکر کرد.

وی گفت: امسال نکته قابل توجه این بود که کیفیت پایین محصولات خارجی سبب کاهش چشم گیر خرید این گونه اجناس در منطقه آزاد چابهار شده بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: شهروندان به عنوان همیاران این مجموعه می‌توانند درصورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه صلاحیتی سازمان تعزیرات حکومتی موارد را از طریق سامانه تلفنی ۱۳۵ اعلام کنند تا در اسرع وقت مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/ع

رسیدگی به ۸۳۵ پرونده تعزیراتی در سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار