شیروان آماده میزبانی از دومین یادواره شهید مدافع حرم مرتضی زرهرن

فرماندار شهرستان شیروان گفت:شیروان آماده میزبانی از دومین یادواره گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم مرتضی زرهرن است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان   از بجنورد؛امین رضا مرآتی فرماندار شهرستان شیروان در جلسه برنامه ریزی برگزاری دومین یادواره گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم مرتضی زرهرن گفت: بسیار خوشحالیم و افتخار میکنیم که شهرستان شیروان شهدای زیادی و شهید مدافع حرم را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

وی افزود: سال ۹۷ را در حالی اغاز میکنیم که با تلاشهای دلاورمردان سپاه و ارتش و نظامیان کشور دیگر ریشه داعش در منطفه خشک شده است و بر عزت ایران در دنیا افزوده شده است.

مراتی اظهار کرد: مراسم گرامیداشت دومین سال شهادت شهید مدافع حرم مرتضی زرهرن به صورت با شکوهی برگزار خواهد شد و از تمام توان شهرستان جهت برگزاری مراسم درخور شهدا و شهید زرهرن استفاده خواهیم کرد.

امام جمعه شهرستان شیروان نیز در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و شهدای مدافع حرم گفت: فرهنگ شهید و شهادت فرهنگ حیات و زندگی است و باید قدر این فرهنگ ارزشمند را بدانیم.

حجت الاسلام و المسلمین حسین کوثری افزود: امسال نظام وارد چهل سالگی خود میشود و هرچه پیشتر میرویم دشمنان ما بیشتر می شوند که زیر سایه فرهنگ شهادت تمام توطئه های دشمنان خنثی شده است.

وی افزود: امروز ، افتخار و عزت ما شهدا هستند و شهید زرهرن بعنوان تنها شهید مدافع حرم شیروان اسوه مقاومت و ایثار و افتخار شهرستان، استان و کشور شده است.

فرمانده تیپ 130 مستقل پیاده شهید دلجویان ارتش خراسان شمالی نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: امروز به برکت خون شهدا و مخصوصا شهدای مدافع حرم ایران ما از امنیت بسیار خوبی در منطقه و حتی جهان برخوردار است.

امیر سرتیپ ابراهیم گل گلی افزود: شهید زرهرن بعنوان اولین شهید مدافع حرم ارتش استان محسوب می شود و انشالله باهمت مسئولین و مردم شیروان دومین یادواره بصورت باشکوه برگزار خواهد شد.

وی گفت: دومین یادواره گرامیداشت شهید مرتضی زرهرن روز پنج شنبه ۲۳ فروردین ساعت ۱۶ در محل شبستان امامزاده حمزه الرضا (ع) برگزار خواهد شد و سخنران ویژه این مراسم نیز امیر سرتریپ احمد رضا پوردستان رییس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران پیش بینی شده است

انتهای پیام/
برگزاری مراسم دومین یادواره گرامیداشت شهید مرتضی زرهرن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.