کسب و صدور ۴۲۰ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در استان یزد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد گفت:کسب و صدور ۴۲۰ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی به عنوان مهمترین رخ داد در سال گذشته در استان یزد است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد با ابراز رضایتمندی و مثبت ارزیابی کردن اقدمات صورت گرفته در این بخش از کسب و صدور ۴۲۰ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی به عنوان مهمترین رخ داد این بخش در سال گذشته یاد کرد.

وی قدردانی از تلاش‌های اداره کل امور اقتصادی و دارایی، مرکز خدمات سرمایه گذاری استان و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در این مرکز برای رونق اقتصادی و سرمایه گذاری استتان افزود: سال گذشته با تلاش جمعی و همگرایی مجموعه‌های یاد شده، موفقیت‌های خوبی در این بخش حاصل شد.

معاون اقتصادی استاندار از تقویت این تیم و مشخص شدن وضعیت مدیران آن تا حداکثر دو ماه آینده خبر داد.

علی زینی وند  در نخستین نشست سرمایه گذاری نمایندگان تام الاختیار دستگاه‌های اجرایی عضو مرکز خدمات سرمایه گذاری یزد

وی وضعیت سرمایه گذاری در استان را خوب توصیف کرد و افزود: هدف گذاری در این زمینه در سال جاری چند برابر پارسال خواهد بود و تلاش خواهیم کرد در تعامل با وزارت امور اقتصادی و دارایی این امر را محقق کنیم.

وی لزوم استفاده از تجربیات سرمایه گذاری سایر کشور‌ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: در این زمینه باید برنامه ریزی شده و اهداف و ضرورت آن نیز برای مردم تبیین و گزارش آن هم اطلاع رسانی شود.

وی همچنین زمینه و فرصت‌های سرمایه گذاری در اختیار سازمان‌ها و ارگان‌ها از جمله شهرداری و اوقاف و امور خیریه را خوب ارزیابی کرد و بر استفاده از آن تاکید کرد.

معاون استاندار یزد با اشاره به افزایش قیمت دلار زد و با ابراز اینکه فعالان اقتصادی نباید نگران آن باشندمسایل غیر اقتصادی و رقابت‌های سیاسی را عامل این افزایش قیمت دانست و گفت: رقابت سیاسی، بی رحمانه به منافع مردم حمله می‌کند و ما در بحث اقتصادی نباید نگران آن باشیم.

وی در خصوص وضعیت سایر مدیران تیم اقتصادی استان یزد گفت: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز به زودی از درون سازمان منصوب و معرفی خواهد شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته در حوزه اشتغال نیز اتفاقات بی نظیری در استان رخ داد گفت: تمامی اعتبارات تخصیص داده شده این بخش به استان جذب شد و درخواست‌ها در کمیته فنی رسیدگی شد.

انتهای پیام/ ی

لزوم استفاده از تجربیات سرمایه گذاری سایرکشور‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار