۳۰۰ واحد مسکونی استان مرکزی مددجویان با کمک سپاه بازسازی می‌شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی از بازسازی ۳۰۰ واحد مسکونی تاپایان سال با کمک سپاه خبرداد.

 موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی در سفر به خمین در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛گفت: امسال ۳۰۰ واحد مسکونی با کمک سپاه و ناحیه مقاومت بسیج در سطح استان مرکزی مرمت، بازسازی و مقاوم سازی می‌شود.

موسی نژاد با اشاره به اینکه ۳ هزار خانوار تحت پوشش این نهاد حمایتی در سطح استان از مسکن مناسب محروم هستند افزود: هزار و ۴۰۰ خانوار بیش از ۲ نفره در اولویت مقاوم سازی منزل مسکونی در سال جاری قرار دارند.

وی اضافه کرد: تلاش می‌شود با افزایش اعتبارات در سال جاری و کمک خیران، انسان‌های نیکوکارو موسسات خیریه امسال افراد تحت حمایت مسکن دار شوند.

ساخت ۱۶۰ واحد مسکونی مددجویی از طریق اعتبارات دولتی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی ادامه داد:۳۰ درصد از منازل مسکونی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) در این استان به ویژه در روستا‌ها نامناسب هستند که نیازمند مرمت، تعمیر و مقاوم سازی هستند.

وی بیان کرد: سال گذشته ۱۶۰ واحد مسکونی از طریق اعتبارات دولتی و کمک‌های خیران برای افراد تحت پوشش این نهاد حمایتی ساخته و واگذار شد.

۳۵ واحد مسکونی هم از محل جمع آوری زکات در سطح روستا‌های استان ساخته و در اختیار افراد تحت پوشش کمیته امداد قرار گرفت.

۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی روستایی نیز تعمیر و بازسازی شد که امید است با کمک خیران دامنه خدمات به افراد تحت پوشش به ویژه در حوزه روستایی امسال افزایش یابد.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: مسکن ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.