دادگر: با خاطره خوب از لازلو جدا شدیم

رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: بدهی‌های این مربی پرداخت شد و خوش بختانه با خاطره خوب از هم جدا شدیم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی در گفت و گو با رادیو درباره استخدام مربی صربستانی اظهار کرد: لازلو به دلیل بروز مشکلات مالی از تیم جدا شده بود و مدتی بود ما از مربی خارجی بی بهره بودیم. اگر چه مربیان داخلی با تمام تلاش خود کار می کنند ولی تیراندازی برای رسیدن به اهداف بزرگتر به ویژه مدال های آسیایی و المپیکی نیازمند دانش بالاتری است. به همین دلیل یکی از بهترین مربیان دنیا را که با شرایط ما هماهنگی داشت، دعوت به همکاری کردیم و روز گذشته هم رسما کار خود را در تهران آغاز کرده است. این مربی سابقه ۸ دوره حضور در المپیک به عنوان بازیکن و 3 دوره به عنوان مربی حضور داشته است و صاحب مدال المپیک است. این فرصت خوبی برای تیراندازی ماست.

رئیس فدراسیون تیراندازی در باره بدهی لازلو سوچک ادامه داد: بعد از تخفیفاتی که گرفته شد، مقداری از بدهی این مربی نقدی پرداخت و صورت جلسه شد. او هم از بخشی از طلب خود گذشت کرد و تقریبا کار را تمام شده است. خوش بختانه با خاطره خوب از هم جدا شدیم.

او در مورد پیش بینی اش از عملکرد تیراندازان در بازی های آسیایی بیان کرد: نمی توانیم برای کسب مدال تضمینی بدهیم ولی تمام تلاش خود را انجام می دهیم و وظیفه داریم بهترین امکانات و شرایط را فراهم آوریم. ورزشکاران هم باید ثابت کنند که انگیزه لازم را دارا هستند.

دادگر درباره به کارگیری مربی خارجی در بخش تپانچه عنوان کرد: در بخش تپانچه هم قصد داریم یک مربی خوب با حق الزحمه مناسب استخدام کنیم. مربی مد نظر ما هنوز به ایران نرسیده است به همین دلیل اسم او را اعلام نمی کنم. به محض ورود او به ایران اطلاعاتی از این مربی در اختیار علاقمندان قرار خواهم داد.

انتهای پیام/

اظهارات دادگر درباره لازلو 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Syrian Arab Republic
ناشناس
۱۳:۲۰ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
باید از لازلو هم سوال شود که آیا با خاطره خوب از شما جدا شد یا نه؟؟؟
دوما تیراندازی ۳ مدال در بازیهای آسیایی دور قبل داشته که یکیش هم طلا بوده حالا شما میگید که نمی تونید در مورد کسب مدال قولی بدید؟؟؟؟
آخرین اخبار