تماشای رایگان دیدار‌های خانگی خونه به خونه

بلیت‌های دو دیدار خانگی خونه به خونه رایگان اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، قاسم حسن زاده، مالک باشگاه خونه به خونه مازندران به پاس حمایت‌های هواداران پرشور و متعصب تیم که رنج سفر به بندرانزلی را به جان خریدند و ضمن تشویق ۹۰ دقیقه‌ای بازیکنان، اخلاق و فرهنگ بالای مردم مازندران را به رخ جامعه فوتبال کشور کشاندند، تصمیم گرفت تمام بلیط‌های دو دیدار آینده تیم که در بابل برگزار می‌شود را خریداری کرده و به صورت رایگان در اختیار هواداران خونه به خونه قرار دهد تا تیم خونه به خونه در سه هفته پایانی لیگ از حداکثر حمایت هواداران متعصب و باغیرت تیم شان برخوردار شوند.

با توجه به خرید تمام بلیط‌های این دیدار توسط باشگاه، تماشای دیدار‌های این تیم مقابل شهرداری ماهشهر و برق جدید شیراز برای تمام هواداران خونه به خونه و علاقمندان به فوتبال رایگان می‌باشد.

تیم خونه به خونه ساعت ۱۷ عصر سه شنبه بیست و هشتم فروردین به مصاف شهرداری ماهشهر می‌رود و در هفته پایانی نیز ساعت ۱۷ عصر یکشنبه نهم اردیبهشت از برق جدید شیراز پذیرائی خواهد کرد.

تیم خونه به خونه با ۵۷ امتیاز در رده سوم جدول جای دارد و با توجه به دیدار‌های پیش رو، از بخت بالایی برای صعود به لیگ برتر برخوردار است.

انتهای پیام/آ

رایگان شدن بلیت‌های دیدار‌های خونه به خونه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار