عکس قدیمی شفر در کنار الیور کان

عکسی قدیمی از وینفرید شفر سرمربی استقلال تهران در کنار الیور کان دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال آلمان مشاهده می‌کنید.

شفربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وینفرید شفر بازیکن سابق و مربی فوتبال آلمانی است. او در تیم‌هایی مانند بروسیا مونشن‌گلادباخ، کیکرز اوفنباخ، کارلسروهه و بروسیا مونشن‌گلادباخ تجربه‌ی بازی دارد. او از سال 1982 وارد عرصه‌ی مربیگری شد و هدایت تیم‌هایی مانند بروسیا مونشن‌گلادباخ، بروسیا مونشن‌گلادباخ، کارلسروهه، اشتوتگارت، تنیس بروسیا برلین، کامرون، الاهلی امارات، العین، باکو، تایلند و جامائیکا را بر عهده داشت. شفر همچنین در سال ۲۰۱۷ پس از استعفای علیرضا منصوریان سرمربیگری تیم استقلال تهران را برعهده گرفت.

الیور کان کاپیتان و بازیکن پیشین تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ است. کان یکی از بهترین دروازه‌بانان تاریخ فوتبال جهان است؛ و به عقیدهٔ بعضی از کارشناسان او برترین دروازه‌بان تاریخ است. وی که هوادارن او لقب King یا سلطان را به او داده‌اند تنها دروازه‌بانی است که به عنوان بهترین بازیکن جام جهانی را از آن خود کرده‌است.

در ادامه عکسی قدیمی از شفر و الیور کان مشاهده می‌کنید. در این عکس که مربوط است به فصل 94_1993 بوندسلیگا، الیور کان جایزه‌ی بهترین دروازه‌بان فصل را از شفر دریافت می‌کند.

شفر

انتهای پیام/

الیور کان جایزه‌ی بهترین دروازه‌بان فصل را از شفر دریافت می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۲۱ اسفند ۱۳۹۷
شدم متخصص تبديل مهاجم
United States of America
پدرام پری
۱۴:۰۲ ۲۸ فروردين ۱۳۹۷
عالی است
آخرین اخبار