مولر مدارکی از سفر وکیل ترامپ به پراگ در سال ۲۰۱۶ دارد

به گفته منابع آگاه، بازرس ویژه پرونده مداخله روسیه در انتخابات آمریکا مدارکی از سفر وکیل ترامپ به جمهوری چک در سال ۲۰۱۶ در اختیار دارد.

مولر مدارکی از سفر وکیل ترامپ به پراگ در سال 2016 داردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از گاردین، رابرت مولر، بازرس ویژه پرونده مداخله روسیه در انتخابات سال 2016 آمریکا، شواهدی از سفر مایکل کوهن، وکیل شخصی ترامپ به «پراگ» جمهوری چک در سال 2016 در اختیار دارد و این مدارک ادعای کوهن مبنی بر اینکه هیچگاه در پایتخت جمهوری چک نبوده است را رد می‌کند. این شواهد همچنین پرونده اطلاعات مربوط به کریستوفر استیل که اولین بار موضوع این سفر را مطرح کرد، تقویت می‌کند.

بازرسان مولر مدارکی از ورود کوهن به جمهوری چک از طریق آلمان در اواخر تابستان سال 2016 در دست دارند. هنوز معلوم نیست آیا بازرسان مولر مدارکی مربوط به دیدار وکیل ترامپ با فرد سرشناس روسی که کریستوفر استیل ادعا کرده بود را در دست دارند یا خیر.

مولر و کوهن تاکنون از اظهارنظر در این باره خودداری کرده‌اند.

  با این حال کوهن روز شنبه با انتشار پیامی توییتری ادعاهای وارده را رد کرد و گفت: این یک گزارش بد، اطلاعات اشتباه و داستانی غلط است که از جانب پیتر استون گزارشگر مطرح شده است. مهم نیست چند بار و به چند روش آنها این داستان را مطرح می‌کنند اما من هیچگاه در پراگ نبوده‌ام. من همراه پسرم در لس‌آنجلس بودم.

وکیل ترامپ همچنین  با انتشار عکسی از پاسپورت خود در توییتر اعلام کرد: من هیچگاه تاکنون به پراگ سفر نکرده‌ام. او همچنین داشتن پارسپورت دیگر را نیز تکذیب کرد.

بنا بر پرونده کریستوفر استیل، جاسوس سابق انگلیس، کوهن در سال 2016 با کنستانتین کوزاچف، یکی از نزدیکان ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه دیدار داشته است. اما مشخص نیست که مولر مدرکی در خصوص چنین دیداری در دست دارد یا خیر.

گفته می‌شود یورش هفته گذشته ماموران اف بی آی به دفتر کار و منزل کوهن در نیویورک تا حدی براساس دستور از سوی مولر انجام شده است. به گفته یک منبع آگاه ماموران اف بی آی در این اقدام به دنبال دستیابی به مدارکی درباره پرداخت حق‌السکوت به استورمی دنیلز، بازیگر فیلم‌های مستهجن به منظور فاش نکردن رابطه غیراخلاقی ترامپ با او بوده‌اند.

انتهای پیام/

سفر وکیل ترامپ به پراگ در سال 2016

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار