آمار فاجعه بار برای میزبان جام جهانی ۲۰۲۲

لیگ ستارگان قطر، اسامی ۱۰ بازیکن برتر فصل خود را معرفی کرد که تنها نام یک بازیکن قطری که در رده آخر حضور دارد، به چشم می خورد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان لیگ ستارگان قطر درحالی با قهرمانی الدحیل ( رقیب ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا ) پایان یافت که سازمان لیگ برتر قطر ، ساعتی پیش، اسامی 10 بازیکن برتر این رقابت ها را منتشر کرد و نام هیچ بازیکن ایرانی در آن دیده نمی شد و نکته جالب آن است که از فوتبال و تیم ملی قطر هم تنها حسن الهیدوس ، هافبک السد قطر به چشم می خورد. قطر میزبان جام جهانی2022 است و قرار است به عنوان تیم میهمان در کوپا آمه ریکا ۲۰۱۹ شرکت کند و تنها حضور یک بازیکن در فهرست ۱۰ بازیکن برتر می تواند آمار فاجعه کننده ای برای میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ باشد.

همچنین آنها تا کنون به مسابقات بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبال ( جام جهانی ) صعود نکردند و تلاش می کنند تا در سال ۲۰۲۲ با میزبانی این رقابت ها، نام خود را در جام جهانی ثبت کنند.

در لیگ ستارگان قطر، بازیکنان ایرانی مانند مهدی طارمی ( الغرافه )، مرتضی پورعلی گنجی ( السد )، سروش رفیعی ( الخور ) و ... توپ می زنند اما نتوانستند به دلایل مختلف جزء ۱۰ بازیکن برتر لقب بگیرند.

در این فهرست، یوسف المساکنی کاپیتان تونسی تیم الدحیل که به دلیل پارگی رباط صلیبی جام جهانی 2018 روسیه را از دست داد به عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ ستارگان قطر معرفی شد و وسلی اسنایدر ( همبازی طارمی در الغرافه ) و بغداد بونحاج ( السد ) در رده های بعدی قرار دارند.

انتهای پیام/

آمار عجیب برای میزبان جام جهانی ۲۰۲۲

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار