یوسف نژاد: تحقیق و تفحص از سرخابی ها فردا کلید می خورد/ما از تاج در مورد شجاعی سئوالی نکردیم

نائب رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: بحث تحقیق و تفحص از استقلال و پرسپولیس فردا ( سه شنبه ) به صحن علنی مجلس می رود.

یوسف نژاد: تحقیق و تفحص از سرخابی ها فردا کلید می خورد/ما از تاج در مورد شجاعی سئوالی نکردیمعلی اصغر یوسف نژاد، نائب رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره نشست اخیر مجلس شورای اسلامی با مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال بیان کرد: نشست اخیر مجلس با مهدی تاج در خصوص مسائل روز فوتبال بود و درباره شجاعی صحبتی نکردیم. مجلس در مورد بازگشت مسعود شجاعی هیچ صحبتی یا جلسه ای نداشته است و این موضوع را پیگیری نکردیم.

او درباره بحث تحقیق و تفحص از سرخابی ها اظهار کرد: فردا ( سه شنبه ) طرح تحقیق و تفحص از استقلال و پرسپولیس به صحن علنی مجلس برده می شود و من هم یکی از اعضای امضا کننده آن هستم.

یوسف نژاد در پایان گفت: در بحث تحقیق و تحفص، از درآمد ها و هزینه ها، جرایم و نظام اداری و مدیریتی 2 باشگاه فرهنگی و ورزشی پرسپولیس و استقلال طی 10 سال اخیر پیگیری هایی انجام می شود و قرار است پس از تایید صحن علنی و انتخاب اعضا، این موضوع به طور رسمی شروع شود.

گفتنی است، در ماه های گذشته مقرر شد تا مجلس شورای اسلامی در بحث تحقیق و تحفص، از درآمد ها و هزینه ها، جرایم و نظام اداری و مدیریتی 2 باشگاه فرهنگی و ورزشی پرسپولیس و استقلال طی 10 سال اخیر پیگیری هایی انجام دهد.

انتهای پیام/

اظهارات نائب رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی درباره تحقیق و تفحص از استقلال و پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار