قائم مقام باشگاه تاسیسات دریایی: مشکلات مالی دلیل اصلی انحلال تیم مان است

رمضانی قائم مقام باشگاه تاسیسات دریایی گفت: دلیل اصلی منحل شدن تیم ما نبود پشتوانه مالی است.

 ولی الله رمضانی، قائم مقام باشگاه فوتسالی تاسیسات دریایی درگفتگو خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: دلیل اصلی منحل شدن تیم فوتسال تاسیسات دریایی و جدا شدن این باشگاه از لیگ برتر فوتسال مشکلات مالی است و  همانطور که می دانید شرکت تاسیسات دریایی بر اساس پروژه هایی که انجام می دهد ، تزریق مالی می شود و در زمانی که این شرکت به مشکلات مالی بر بخورد تاثیر آن بر زیر مجموعه های آن هم دیده می شود.

تیم را در شهر تهران نگه می داریم

قائم مقام باشگاه همچنین گفت: سعی بر آن است تیمداری را به فرد یا شرکتی دیگر واگذار کنیم ولی تمام تلاشمان را می کنیم تا تیم را در داخل شهر تهران نگه داریم. البته باید بگویم در صورتی که  از داخل شهر تهران پیشنهادی را در مدت زمان معلوم دریافت نکنیم بنا به فشارهای مالی ایجاد شده به پیشنهادهای سایر استان ها نیز پاسخ می دهیم.

بودجه فوتسال هم نمی تواند به ما کمکی کند

رمضانی افزود: مبلغ بودجه کمیته فوتسال بسیار محدود و رقمی معلوم است و این رقم نمی تواند با توجه به شرایط وخیم مالی به تیم ما  کمکی کند. ما هم به دنبال آن بودیم تا در مدت زمانی حامی مالی و منابع مالی را بیابیم تا از سود آن بتوانیم باشگاه را اداره کنیم، اما این مورد هم اجرایی نشد.

با تمامی بازیکنان و عوامل تیم تسویه کرده ایم

ولی الله رمضانی در پایان اظهار کرد: با تمامی بازیکنان و عوامل باشگاه تاسیسات دریایی با هماهنگی تسویه کرده ایم وتمامی آن ها هم در جریان منحل شدن تیم هستند.

انتهای پیام/

اظهارات تیم تاسیسات دریایی در رابطه با منحل شدن این تیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار