تلاش بخشداران درمسیرتوسعه ارتباطات مردمي و بومی‌سازی ظرفیت‌ها

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد در آئین تکریم و معارفه بخشدار مرکزی اشکذر با اشاره به اهمیت نشاط و پیشرفت در جامعه گفت: بخشداران در مسیر توسعه ارتباطات مردمی و بومی‌سازی ظرفیت‌ها تلاش کنند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ آئین تکریم و معارفه بخشدار مرکزی اشکذر با حضور مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد، فرماندار اشکذر و جمعی از مسئولان در فرمانداری اشکذر برگزار و محمدحسین قانعیان با حکمی از سوی استاندار یزد فعالیت خود را به‌عنوان بخشدار مرکزی اشکذر آغاز کرد.

عباس حیدری مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد در مراسم تکریم و معارفه بخشدار مرکزی اشکذر ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در این بخشداری گفت: امید است بخشدار جدید نیز با تجربیات، ارتباطات مؤثر و ایجاد تعاملات متنوع در بخش‌های مختلف زمینه تعالی و رسیدن به نتایج مؤثر را فراهم آورد.

حیدری افزود: بخشداران زبان گویای دولت و نظام در حوزه مسئولیت خود هستند و اولین کار برای تحقق این امر تدوین برنامه با توجه به اسناد بالادستی و ضرورت‌های کشور از یک‌سو و بهره‌مندی از ظرفیت و تجربه دهیاران، شورا‌های اسلامی و نخبگان منطقه برای بازبینی، اصلاح و اتخاذ تصمیم‌های پایدار است.

وی خاطرنشان کرد: تبعیت از قانون باید محور فعالیت در تمام بخش‌ها باشد و برای تحقق مشارکت و پیشرفت همه‌جانبه در هر منطقه‌ای امیدبخشی به مردم و ایجاد نشاط اجتماعی ضرورتی انکارناپذیر است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری یزد گفت: همه مسئولان باید بتوانیم در راستای خدمت گذاری به مردمی که لایق و شایسته خدمت هستند از تمام ظرفیت‌ها به‌ویژه نقش‌آفرینی افراد اثرگذار و صاحب نفوذ در راستای رفع مسائل و مشکلات جامعه تلاش کنیم.

حیدری با تأکید بر تلاش در مسیر تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی، کیفی نگری در تولیدات و توسعه اشتغال بیان کرد: موضوع خشک‌سالی و کمبود منابع آبی نیز یکی از مسائل مهم استان یزد است که باید با برنامه‌ریزی علمی، حفظ آرامش اجتماعی، تأمین منابع پایدار و فرهنگ‌سازی درزمینه مصرف برای حل این مهم کوشش کرد.

گفتنی است در این مراسم از تلاش‌ها و خدمات سید محمد اشرف در بخشداری مرکزی اشکذر نیز تقدیر به عمل آمد.

 

انتهای پیام/ ا

آغاز به کار قانعیان به‌عنوان بخشدار مرکزی اشکذر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.