خلیل زاده: بازی منطقی‌ای مقابل السد انجام دادیم/ از ژاوی زهر چشم گرفتم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: با ارائه یک بازی خوب و منطقی مقابل السد به عنوان تیم اول راهی مرحله بعدی لیگ قهرمانان شدیم.

خلیل زاده: بازی منطقی‌ای مقابل السد انجام دادیم/ از ژاوی زهر چشم گرفتمبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شجاع خلیل زاده درباره برتری پرسپولیس مقابل السد قطر اظهار کرد: با پیروزی مقابل السد به عنوان تیم صدرنشین به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود کردیم. بازی خوب و منطقی انجام دادیم و نیمه اول کاملا روی زمین فوتبال بازی کردیم. السد تیم قدرتمندی است که می‌تواند به نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کند.

او درمورد درگیری هایش با ژاوی هرناندز در جریان این بازی تصریح کرد: با نظر کادرفنی محکم و سفت بازی کردم و در برخی صحنه‌ها از ژاوی زهر چشم گرفتم.

خلیل زاده درباره از دست دادن یک فرصت طلایی در این بازی گفت: به دلیل اینکه توپ به پایم نگرفت، آن موقعیت را از دست دادم، اما در بازی‌های بعدی جبران می‌کنم.

مدافع پرسپولیس درمورد درگیری لفظی اش با علیرضا بیرانوند توضیح داد: همیشه با بیرانوند در زمین درگیر هستم. البته همواره چنین بحث‌هایی به وجود می‌آید.

خلیل زاده درمورد اینکه دوست دارد پرسپولیس در مرحله بعدی لیگ قهرمانان به مصاف چه تیمی برود، گفت: دوست دارم در مرحله بعد با الجزیره بازی کنیم و برای صعود در مرحله یک هشتم نهایی هم جشن بگیریم.

انتهای پیام/

اظهارات شجاع خلیل زاده درباره دیدار پرسپولیس- السد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار