فراخوان سیزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مریوان اعلام شد

سیزدهمین جشنواره تئاتر مریوان با نگاه ویژه‌ای به حمایت از کالای ایرانی و آگاهی بخشی و دانش افزایی درباره آسیب های اجتماعی در شهریور ماه آغاز به کار خواهد کرد.

فراخوان سیزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مریوانبه گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، اداره کل هنرهای نمایشی با همکاری انجمن هنرهای نمایشی ایران و انجمن هنرهای نمایشی استان کردستان سیزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان را با هدف توسعه و ترویج تئاتر بیرونی و گسترش ارتباط سازنده تئاتربامخاطبان و عموم شهروندان در شهریورماه1397 برگزار می کنند.

جشنواره با تاکید بر وفاق و انسجام اجتماعی، مشارکت سیاسی برای پیشرفت کشور، ترویج فرهنگ اصیل ایران اسلامی، فرهنگ ایثار و شهادت و ادبیات پایداری (با تاکید بر 5400 شهید این استان) ، نشاط اجتماعی و روحیه امید با تکیه بر فرهنگ ایران اسلامی، فرهنگ صلح و دوستی و احترام متقابل بین ملت ها و مبازره با تروریسم، جوانان، اشتغال و ازدواج برگزار خواهد شد.

بخش‌های مختلف جشنواره؛ مسابقه ایران، نمایشهای آیینی و سنتی، تئاتر ملل، تئاتر کودک و نوجوان، میهمان و  کارگاه های آموزشی و نشست های تخصصی  برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ ستاد برگزاری جشنواره با هدف ارتقای بنیه علمی این حوزه تئاتر کشور، کارگاه‌های آموزشی و نشستهای تخصصی تئاتر بیرونی را با حضور اساتید داخلی و خارجی برگزار می کند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار